Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 12. 12. 2012 12:42:42
Myslím, že ten Caddy u Jeřábků pořád je, byť schovaný ... Fotil jsem si jej při jizdě KH - Kaňk asi v r. 1998 - krásný zvuk motoru :D a původní stav, který bych osobně ponechal jen s nejnutnější konservací :wink: . Renovace "Frame-off" by byla podle mého jen na škodu.
Dovolte mi dotaz: ty V16 motory máte z vozů, co zde jezdily? Já vím jen o jednom šestnáctiválci, který byl u nás ... 8)
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 11. 12. 2012 15:39:27
Registroval jsem se zde až nyní.
Mám dílenské příručky na Cadillac V-8 až V-16. Renovoval jsem jednu V-8 r.v.1930, dva motory V-16 mám rozpracované.
Pavel Jeřábek měl (má?) typ 341-B z roku 1929, který jsem našel u Šumperku. Jedná se o kus z Mohelnického klubu. Rád se podělím o informace.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 21. 5. 2012 15:23:38
[b:a278b2e77c]Cadillac[/b:a278b2e77c] z roku [b:a278b2e77c]1929[/b:a278b2e77c] sloužil jako sanitní na okr. TA. Naposledy evidován v r. 1942, po válce pouze zmiňován, ale bez dalších údajů, stejně jako další neprovozní auta. Protože se nevyskytuje v přírůstkových seznamech nových vozů, musel být upravený z ojetiny.
Je to jediný Caddy před válkou na Táborsku, údajně byl zrekvírovaný německou armádou, ovšem to nemám doložené. Zatím jsem viděl jednu hodně mizernou fotku, kdy je vůz zastíněný hasiči a dalšími lidmi, ale doufám, že v dohledné době se dostanu k lepší. Patrně typ Touring na nejdelším chassis. RZ byla [b:a278b2e77c]PA-94568[/b:a278b2e77c].
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 15. 3. 2012 21:44:57
Jo, ten je pěknej. Modelový rok 28, Standard Six.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 14. 3. 2012 21:03:06
Na eBay je tato fotka užitkového Buicka....
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10. 3. 2012 6:49:39
Velká omluva [b:f4eef2cc62]Pepovi[/b:f4eef2cc62] :oops:, že [i:f4eef2cc62]pro oči nevidím[/i:f4eef2cc62] ...
[color=#F9E6B4:f4eef2cc62].[/color:f4eef2cc62]
[color=#F9E6B4:f4eef2cc62].[/color:f4eef2cc62]
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 3. 2012 15:02:54
Ještě něco od Buicku w Polsce.... Toto jsem dohledal.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 3. 2012 19:53:10
polská reklama je na modelový rok 1929 :-)
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 3. 2012 17:59:03
Ještě přikládám pár fotek mladší "usárny", Nasche Abasadora, který vlastnila babička.
Je to začátek 50tých let.... Nash byl z roku 1947. Na přední masce pod znakem už nejsou původní ozdobné fousy, ale lišty ze Š. Tudor.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 3. 2012 17:33:14
Reklama z Polska...
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 6. 3. 2012 20:35:46
Objevil jsem inzerát na Cadillaca Lasalle(na stránce je modrý rok 1929)http://www.tipcars.com/#
Třeba by majitel poradil při renovaci.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 2. 2012 10:24:33
Na té třetí fotce je skutečně Buick, jelikož mám stejný modelový rok, už ho mám v oku. Myslím, že se jedná o model 28-47 na rozvoru 120 inch a 274ci OHV šestiválcem. Všimněte si hrany na masce chladiče, která pak pokračuje v celé délce kapoty (podobnou jako má Packard - Oakland má masku a kapotu spíš zaoblenou) zašpičatělých reflektorů a figury goddess na chladiči. Oakland má navíc takový podélný hrb po celé délce kapoty, který navazuje na masku. Ad karosérie - inu v GM (kam patřil jak Buick, tak Oakland) dokázali nakombinovat kdeco s kdečím čímž výrazně diverzifikovali portfolio nabízených vozů a Fisher body - no, to byla taková konfekce, slušná, ale pořád konfekce, kterou mohli nakonec prodat komukoli.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 2. 2012 22:47:27
Tady jsem zase našel Buicka....
Buick má delší dveře o pár cm směrem dolů.... Tak tedy jsou to dva vozy !
Ale ten střih ! Jeden krejčí nebo kopírka ;-)
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 2. 2012 22:42:07
Ještě jsem projížděl nějaké obrázky na googlu...
Na třetí fotce v "první várce" není BUICK, ale OAKLAND All American Six....
Je Pravda, že ta maska trochu klame... Nebo je možné, že jsou karosérie stejné u obou značek ?
Porovnejte:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 2. 2012 20:55:31
Klobouk dolu, dobrý voko...
2) Studebaker Esrkine, nejspíš nejstarší provedení z roku 1927
3) Studebaker asi tak 1926/27
4) Chrysler ca 1928
6) Chevrolet 1932; ta karosérie opravdu nevypadá jako produkt GM, ale jako něco od Uhlíka
Ze třetí várky Buick Touring je tak 1924, možná ještě čtyřválec...
Auto u Lokte by mohl být Oakland 1925, jen ty kuželový lampy tam nějak nehrajou
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 2. 2012 20:44:12
Tak i ten faeton u Loktu jsem možná rozluštil....Vypadá to na OAKLAND.
Gůgl obrazků tam štrůdl....
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 2. 2012 20:35:25
Tak už jsem na to přišel..... Je to vůz zn ERSKINE :-)
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 2. 2012 20:21:40
Ještě jsem dohledal jednoho Buicka Standard faeton a nějaký ? faeton u hradu Loket.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 2. 2012 20:05:32
Já bych to viděl tak:
1. Buick
2.
3. Studebaker
4. Chrysler
5. Essex
6. něco USA s karosérií ČSR
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 2. 2012 19:43:37
Prima, jsem rád, že to vidíte takhle. Možná jsem svoj prosbu neformuloval úplně vhodně, myslel jsem to jako identifikaci fotek poslaných na mail. Nechám to na Michaelovi, jsou to jeho fotky. Nabídka pořád platí.
V té další várce poznávám
1) Buick Standard Six 1926/27
5) Essex Super Six asi tak 1928
Pokračování přístě..
|
Odstranit
|
|