Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 1. 2010 9:30:06
Díky za odpověď, no o tom co tam dám, ještě podumám, asi máte pravdu :P Zdravím
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 1. 2010 9:16:59
Dobrý den,co se týče pozice lanek,tak je to nafoceno přesně tak,jako když stojíte před vozem,tzn,že vidličky,které vidíte vpředu se zasouvají do táhel předních brzd a zadní volné konce se obtáčejí okolo specif.hřídelky,která působí na zadní táhla.Co se týče ponechání nepůvodních kladek,je to jen na Vás.Já osobně bych při renovaci vozu nesnesl jakoukoli neoriginální součástku ať je již konstrukčně špatná,či nikoliv.V té době to tak prostě bylo.(Samozřejmě nemluvím o replice pův.dílu,které se při renovaci člověk stejně nevyhne). To je ale věc pohledu každého z nás.Každopádně přeji brzké zprovoznění a mnoho úspěchů při renovaci.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 1. 2010 7:54:15
Pane Dvořáku, děkuji za fotky,pokusím se díl sehnat. Jsem však trochu na vahách, zda tam nenechat ty kladky,za ta léta jsou v perfektním stavu,teď po renovaci se krásně otáčejí,zdá se mě to jako méně násilný systém :D Ještě jeden dotaz- ze spodního snímku není zcela jasné,kam které lanko běží-předpokládám, že lanka jsou dvě-pro pravé přední a levé zadní a levé přední a pravé zadní. systém je asi stejný, jako u tohodle AL bazmeku. čep naštěstí vytržen není!
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 1. 2010 7:23:05
Zdravím,díl o kterém je zde psáno je opravdu poměrně exponovaná součástka,zatím se mi vždy podařilo ji vyvařit a opravit.Občas tuto součástku zahlédnu na burze,nebo i na tomhle vebu,takže sehnat by se určitě dala.Problém vidím v čepu,na kterém tahle Al osmička je nasazena,aby nebyl vytržen z bloku převodovky.To se již opravuje obtížněji.Vkládám nějaké foto,snad se to podaří.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 30. 12. 2009 5:33:09
Jo, popisujete to tak přesněm, jak když to vidíte před sebou :lol: :lol: Strašně moc děkuju! a pokud ještě přidátě nějaký obrázek budu ještě raději ... S pozdravem Rudolf
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 29. 12. 2009 17:42:46
Ahoj,
domnívám se, že Vám jde o díl který je namontován zespod na převodovce. Původně je odlit z hliníku, ale protože často praskal, naši "otcové" tento díl podomácku vyráběli ze dvou stejných elipsovitých dílů plechů (někdy i z pásoviny), mezi které vložili do nejvzdálenějších krajů po dvou kladkách, a to celé je středem ukotveno zespod na jednom čepu. Na tento díl je pak přenášen pohyb z brzdového pedálu dalším čepem, který je uchycen závlačkou v misce brzdového pedálu a k pravému okraji elipsy (pohledem z hora ve směru jízdy) je rovněž přichycen závlačkou. Takže při sešlápnutí brzdového pedálu jde pravá půlka "elipsy do zadu a levá dopředu. Tedy na pravou polovinu přijdou lana z předních kol a na levou polovinu ze zadu -
zadních kol. (doufám, že to popisuju správně). Momentálně nemohu udělat foto, ale jen jak to půjde, pomohu více ... :)
|
Odstranit
|
|
Kladky brzd Tatry 12
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 28. 12. 2009 11:00:51
Dobrý den. Fotku bohužel nemám, zkusím to popsat. Na své Tatře 12 mám zespodu na jednom čepu dva elispovité plechy. Čep není uprosted. Mezi těmito plechy jsou na každé straně dvě kladková kolečka, přes které vedou drátěná lanka ke všem 4 brzdám. Jelikož to vše bylo úplně urvané, nevím teď, jak a ke které brzdě lanka vést. :cry: Pomůže prosím někdo :?:
|
Odstranit
|
|