Opravdu chtete smazat tento příspěvek?
Lakování podvozku
Zpět
-
Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 14. 11. 2009 8:27:09
Kolben: Naprosto souhlasím, jen bych doporučil malé vylepšení. Syntetiku bruste pod benzínem a ne pod vodou nebo za sucha. Bude se vám podstatně méně zalepovat šmirgl.
Použijte těžký lakový benzin nebo ředidlo S6006.
|
Odstranit
|
|
komaxit
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 13. 11. 2009 18:54:05
Nejsem příznivcem komaxitu a na podvozek zvlášť neb:
Komaxit je jednovrstvá technologie s tepelným vytvrzením výsledného filmu s "barvou"(dá se samozřejmě opakovat i ve více vrstvách). Z toho plyne poměrně vysoká náklonnost k odlupování celé vrstvy neb komaxit je na podvozek, který je ve styku s létajícími kameny atd příliš tvrdý a při jakémkoli mechanickém poškození jde pryč většinou celá krycí vrstva a pak se okamžitě oběví holý kov který samozřejmě rezne.
Zejména z tohoto důvodu si myslím, že výhodnější je použít klasický, vícevrstvý postup.
Základní barva a minimálně 2x barva vrchní. Základovku bych rozhodně nanášel štětcem, protože se dostanete všude, stříkání není tak spolehlivé. Nechat pořádně zaschnout a pak první vrstvu vrchní barvy zase nejlépe štětcem. Důležité je opět nechat proschnout. Chcete-li mít vrchní vrstvu hladší a lesklou, tak teď je možno lehce přebrousit za sucha (opatrně, jemným smirkovým plátnem a ne až na kov) a provést nástřik. Po důkladném proschnutí opět přebrousit, teď už pod vodou a nastříkat vrchní krycí barvu na hotovo.
Je to jistě pracnější, ale máte jistotu, že barva je i v místech, kde se plechy překrývají, v koutech, spojích atd, a že všude je vrstva dostatečná.
Používám barvy syntetické a to nejen z toho důvodu, že se používaly v letech výroby oněch zmíněných automobilů.
No ale komaxit je zase bez práce že ? :roll:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 13. 11. 2009 9:43:56
Honzo žádná dnešní barva není originál. Komaxit má větší životnost ale je vcelku jedno jakou barvu použiješ. Důležitější než značka barvy je přesné dodržení lakovacích postupů aby barva vydržela co nejdéle.
|
Odstranit
|
|
Lakování podvozku
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 13. 11. 2009 6:47:34
Prosím jaký máte názor na lakování nosné roury a ostatních podvozkových dílů po opískování. Normální barvou nebo komaxit (prášková barva). Komaxit není originál, ale připadne mě že by měl na podvozku více vydržet?
Zajímalo by mě názor na auto ze 60 let např. rám Octávia, a auta předválečná např. Tatra.
Děkuji
|
Odstranit
|
|
|