Lakování podvozku

Zpět
  •  « 1 » »| 
    Příspěvky

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 14. 11. 2009 8:27:09

    Kolben: Naprosto souhlasím, jen bych doporučil malé vylepšení. Syntetiku bruste pod benzínem a ne pod vodou nebo za sucha. Bude se vám podstatně méně zalepovat šmirgl.
    Použijte těžký lakový benzin nebo ředidlo S6006.
    komaxit
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 13. 11. 2009 18:54:05

    Nejsem příznivcem komaxitu a na podvozek zvlášť neb:
    Komaxit je jednovrstvá technologie s tepelným vytvrzením výsledného filmu s "barvou"(dá se samozřejmě opakovat i ve více vrstvách). Z toho plyne poměrně vysoká náklonnost k odlupování celé vrstvy neb komaxit je na podvozek, který je ve styku s létajícími kameny atd příliš tvrdý a při jakémkoli mechanickém poškození jde pryč většinou celá krycí vrstva a pak se okamžitě oběví holý kov který samozřejmě rezne.
    Zejména z tohoto důvodu si myslím, že výhodnější je použít klasický, vícevrstvý postup.
    Základní barva a minimálně 2x barva vrchní. Základovku bych rozhodně nanášel štětcem, protože se dostanete všude, stříkání není tak spolehlivé. Nechat pořádně zaschnout a pak první vrstvu vrchní barvy zase nejlépe štětcem. Důležité je opět nechat proschnout. Chcete-li mít vrchní vrstvu hladší a lesklou, tak teď je možno lehce přebrousit za sucha (opatrně, jemným smirkovým plátnem a ne až na kov) a provést nástřik. Po důkladném proschnutí opět přebrousit, teď už pod vodou a nastříkat vrchní krycí barvu na hotovo.
    Je to jistě pracnější, ale máte jistotu, že barva je i v místech, kde se plechy překrývají, v koutech, spojích atd, a že všude je vrstva dostatečná.
    Používám barvy syntetické a to nejen z toho důvodu, že se používaly v letech výroby oněch zmíněných automobilů.
    No ale komaxit je zase bez práce že ? :roll:

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 13. 11. 2009 9:43:56

    Honzo žádná dnešní barva není originál. Komaxit má větší životnost ale je vcelku jedno jakou barvu použiješ. Důležitější než značka barvy je přesné dodržení lakovacích postupů aby barva vydržela co nejdéle.
    Lakování podvozku
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 13. 11. 2009 6:47:34

    Prosím jaký máte názor na lakování nosné roury a ostatních podvozkových dílů po opískování. Normální barvou nebo komaxit (prášková barva). Komaxit není originál, ale připadne mě že by měl na podvozku více vydržet?
    Zajímalo by mě názor na auto ze 60 let např. rám Octávia, a auta předválečná např. Tatra.
    Děkuji
 
Celkem inzerátů:
29004
Za posl.24 hodin:
61
 
Počet online uživatelů:
?
Podzimní Retro Garáž (aukce + burza veteránů) 23.11.2024 - 23.11.2024 Veterán jako investice? 23.11.2024 - 23.11.2024 Auto moto burza a bleší trhy Svitavy 01.12.2024 - 01.12.2024 Burza Nupaky 07.12.2024 - 07.12.2024 Přednáška Mýty ve světě veteránů 13.12.2024 - 13.12.2024 Chotusice - burza historických vozidel, dílů a starožitností 14.12.2024 - 14.12.2024 Auto moto burza a bleší trhy Svitavy 15.12.2024 - 15.12.2024 Vánoční svařáček v cabrio gallery 21.12.2024 - 21.12.2024 Vánoční projížďka 2024 pro otužilé youngtimeristy 24.12.2024 - 24.12.2024 Auto-moto-farmářské trhy Tuhaň u Semil 29.03.2025 - 29.03.2025 Prvomájová vyjížďka historických kol Nový Bor 01.05.2025 - 01.05.2025 Sváteční auto-moto-farmářské trhy Tuhaň u Semil 08.05.2025 - 08.05.2025 Křivonoska 2025 10.05.2025 - 10.05.2025 Sraz veteránů v kovozoo 2025 01.06.2025 - 01.06.2025 Veteránský okruh 2025 07.06.2025 - 07.06.2025 Jízda Jiřího Kristiána Lobkowicze 2025 28.06.2025 - 28.06.2025 IV. Veterán Tour 2025 06.09.2025 - 06.09.2025

iVeteran.cz