Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2. 3. 2010 9:37:41
Nevíte prosím někdo jak silné má být obložení spojky na aero 50? Děkuji za odpověď.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 22. 10. 2009 10:09:42
[quote:029cf8eb5b="ChZdenek"]Dobrý den, mám stejnou padesátku. Reflektory Bosch 200mm. Můžete se mi ozvat? Díky.[/quote:029cf8eb5b]
[size=18:029cf8eb5b][color=red:029cf8eb5b]ozvěte se mi na e-mail[/color:029cf8eb5b][/size:029cf8eb5b]
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 12. 10. 2009 20:46:00
Dobrý den, chtěl bych poprosit aby se mi ozval p. Pavel Dvořák, nenašel jsem na něj nikde e-mail. Děkuji Roman Franc
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 6. 10. 2009 6:43:20
Dobrý den, mám stejnou padesátku. Reflektory Bosch 200mm. Můžete se mi ozvat? Díky.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 30. 9. 2009 7:12:22
Jen bych doopravil, že na šroub M10 byl do padesátých let klíč 19, nikoli 17. Výhodou je, že spojovací materiál té doby je výrazně odolnější proti současnému, proto stačí rozebrat jeden či dva vraky nebo vesnické samohyby a je zásoba.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 29. 9. 2009 5:58:45
Děkuji za odpověď.
Arno
|
Odstranit
|
|
matky
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 9. 2009 10:09:01
Dobrý den,kdysi jsem též nechával dělat na automatu14 matky na 8 závit.Vyšly mne na 5kč a cca 50 mi jich ještě zbylo.Narazil jsem spíše na problém neinformovanosti lidí,kteří si mysleli,že když necháte vyrobit z automatovky oceli matky,tak že nebudou řádně pevné.Skutečnost byla taková,že závit byl válcován a sám jsem touhle matkou serval pevnostní šroub,kdy šroub se rozdělil na dvě části a závit v matce zůstal nepoškozen.
|
Odstranit
|
|
MATKY
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 24. 9. 2009 12:53:50
Jen běžné rady jako Fabory či jiné firmy zabývající se profesionálně spojovacím materiálem, které však samozřejmě nic takového nedělají.
Měl jsem jen kontakt na někoho, kdo si to nechal na automatu za 2Kč/ks před cca 5 léty v podstatě asi ve 100 kusové sérii udělat.
Zřejmě mne nic jiného nečeká, myslel jsem zda se do toho už nějaká renovační firma nepustila, ale asi jim je jedno, že na auta z dvacátých a třicátých let cpou matky, které se začaly dělat až v době Škody 100 (pokud si pamatuju, tak i na Š 1000 MB z roku 1964 byly šrouby a matky M8 na 14-ku klíč nikoliv na 13-ku. A to samé se samozřejmě týká M6 (10/11) a i u M10 (17-16), byť ta změna přišla ještě později.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 24. 9. 2009 7:45:17
Pane "Kolben" před rokem jste položil tuto otázku: Nedělá někdo M8 matky na očkový klíč 14? Nebo i M10 na 17 klíč? Nebo nedají se někde koupit? Ať nenechávám draze vyrábět něco co už někdo (levně) dělá.
Našel jste prosím nějakého dodavatele ?
Arno
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 24. 9. 2009 7:21:42
Děkuji za odpověď. Sehnal jsem světla několika typů a rozměrů a tak jsem v tom měl tak trochu nepořádek.
Arno
|
Odstranit
|
|
světla
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 23. 9. 2009 14:17:11
Pokud to není provokace, pak:
Dle mého by na tomto modelu měly být tzv. "dlouhé" dvoustovky BOSCH s vestavěnou kontrolkou a už mírně vypouklým sklem. Přesné rozměry ale nevím, těch 200 je orientační průměr skla.
Jistě bude vědět přesně některý z pánů Šilhánů, na které jsou odkazy na těchto stránkách ...
|
Odstranit
|
|
Renovace Aero 50
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 18. 9. 2009 9:46:40
Nevíte prosím někdo, jaké rozměry by měly mít hlavní světlomety na Aero 50 ?
Děkuji, Arno
|
Odstranit
|
|