Opravdu chtete smazat tento příspěvek?
Rámy CZ 125t a 150c
Zpět
-
Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 7. 9. 2009 22:52:48
Bylo to téčko a někdo "upravil" rám. Moje rada zní: Rám vyhodit a koupit téčkový rám za který se nebudeš muset stydět. Pokud nechceš mít bastarda, tak musíš pořídit "nový" rám. Předělávat to na céčko je blbost, protože ten rám má s céčkem společný asi jenom ty podomácky navařený kluzáky.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2. 9. 2009 8:43:31
No měl by sis v první řadě ujasnit co vlastně chceš. :lol:
Jestliže nechceš nechat motocykl v tzv.nálezovém stavu (což má v dnešní době také svoje kouzlo a význam - tyto dobové přestavby jsou staré více jak 50 let), doporučuji udělat klasickou verzi jednoho či druhého. Rozhodnout se musíš sám.
Mezi námi, vždy bude mraky "kritiků", kteří ví všechno nejlépe a kteří ale nemají nic a nic ani nikdy vlastníma rukama neudělali. :!:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 1. 9. 2009 20:39:03
Mam kompletní motorku postavenou na rámu kde je ten motor 125.( FOTO 1 A 2 )Získal jsem ji postavenou jako 125 t.Zajímá mě zda ty tlumiče ( kluzáky) vzádu jsou dobově dodělávány šikovným majitelem nebo se jedná o rám z ČZ 150C.Dále mě zajímá zda ta plechová výztuha u krku je původní z fabriky nebo dodělávaná?A zda světlomet je z 150c nebo z 125t.Tachometr má bílej podklad a je do 100km/h tak asi 150C ne??
A na třetí fotce by měl být rám z 150C pokud se nepletu.Šla by do tohoto rámu dát vidlice ze 125t a historicky by to bylo v pořádku??Šlo by na tomto rámu postavit motorku ČZ 125 t ??
Když bych do rámu ze 150C ( foto č.3) dal přední vidlici z 125 t jak bych to měl vyřešit s předním blatníkem aby nebyl tak vyvýšený jako u 125t ( chci udělat vzhled 150C )
A poslední dotaz .Na netu jsem viděl motorku ČZ 125 t byla již zrenovovaná ale nádrž neměla v chromu ale v černý barvě.V chromu měla jen péra pod sedlem a celý výfuky.Zajímá mě zda ta černá nádrž se u Téčka dělala nebo zda to je dle fantazie restaurátora.Na Netu jsem totiž našel pouze jednu fotku Téčka s černou nádrží a bílými linkami každej má chromový verze.U Céčka je to Normalní ale u Téčka nevim.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 1. 9. 2009 17:35:56
Základní odlišnosti jsou markantní již při prvním pohledu, stačí nahlédnout např. na web cezetmania a podívat se na jednotlivé typy. Rám byl stejný u typů B a T.
Jinak co se týče provedení, tak sice byly stanovené standarty, ale dle vyprávění pamětníků, tak v 50-tých letech se to plátovalo všelijak. Např. byl vydán stranický příkaz vyrobit k výročí narozenin Gottwalda, nebo jinýho papaláše, popř. k ukončení dvouletky, či pětiletky určitý počet kusů, tak neexistovalo to nesplnit. Tudíž bylo tehdejšímu vedení fabriky uplně jedno jak, hlavně že bylo splněno.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 1. 9. 2009 15:35:25
1, rám 125 T a 150 C nie je zhodný. Odhliadnuc od zadného perovania odpružených 125/150 c, je rozdiel napr. uchytenie sedadla, klaksóna, pravého kastlíka, úchytiek hustilky.... Ak chceš napíš mi na mail, pošlem ti viac. -milos1962@post.sk
2. Takúto motorku postaviť môžeš. Podobných kombinácii je urobených veľa a niektorý majitelia ich dokonca prezentujú ako prototypy. Úpravy práve vychádzajú z konštrukcie rámu. pokiaľ chceš iba prehodiť motor z T-čka do C-čkového rámu, musíš použiť aj príslušné kolená a tlmiče výfukov a kryt reťaze.
3. Pokiaľ dáš do C, vidlicu z B, musíš použiť uchytenie blatníka ako na T, lebo vtedy sa odpruženie blatníka pohybuje spolu s vidlou na ktorej je upevnený.
4. ČZ 125 T v ľudovom prevedení sa nevyrábala, pokiaľ ti ide o to, aby si niektoré časti nemusel chrómovať, tak sa napr. nádž, tlmiče výfuku, štar. a radiaca páka a iné predávali ako doplnky dodatočne aj v nechromovaných verziach.
|
Odstranit
|
|
Rámy ČZ 125t a 150c
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 1. 9. 2009 13:10:09
Zdravim jsem tu na tomto fóru novej a byl bych rád kdyby mě někdo poradil s mýma problémama a dotazama.
1) Rám na ČZ 125t a 150C je shodný? V čem jsou odlišnosti?
2) Mohl bych postavit motorku ČZ 125 t na rámu ze 150C? Asi by to šlo ale jaké úpravy bych musel udělat?
3) Kdybych dal do rámu ze 150C přední vidlici z ČZ 125t jak by byl uchycen přední blatník aby nebyl vyvýšený?
4) Existovala ČZ 125t tzv. lidovka ?
Předem díky za odpovědi
|
Odstranit
|
|
|