Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 31. 8. 2009 17:34:59
Hmmm, tak nějak jsem si to myslel. Je prostě každopádně lepší, když auto papíry má. Hlavně ohledně kradeného vozu by to bylo nemilé. S tím souvisí to, že mi nejde do hlavy, proč někdo prodá nejdříve (zvlášť) papíry a pak prodává auto. To samé je koupit auto bez papírů a pak zvlášť shánět doklady, hlavně pokud jde o mladého "veterána". :?
Děkuji za osvětu :wink: Mějte se a ať to jezdí
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 28. 8. 2009 18:28:20
Pokud je vozidlo novějšího data výroby, může být situace, že nemá doklady původu (tím myslím, že nemá vůbec nic – ani zrušený techničák) obecný problém. Pro přihlášení na bílé značky je to asi problém zásadní. Pokud vozidlo má doklady od původního majitele, ale bylo vyrobeno v době, kdy výrobce nepoužíval k číslování VIN, tak je přihlášení na bílé značky také v podstatě nemožné.
Hodně umí zařídit majitelé autobazarů a někdy jsou schopni vyřídit doklady jako fušku.
No a o přihlášení na veteránské značky jsme už v tomto fóru psali několikrát... Zde však nastupuje faktor, proč je takto mladé auto bez dokladů. Pokud bylo „ekologicky“ zrušeno v Evropě můžete se dostat do problémů jak se k vám dostalo, podobné to bude, pokud bylo kradeno... v současné době začaly být databáze u nás provázány s Evropou a v okamžiku registrace, to systém vyhodnotí.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 28. 8. 2009 7:23:27
Je třeba říct co to bude za "veterána".
Jestliže to bude odpovídat kodexu FIVA - nově min.30 let a bude to odpovídat standartu výrobce, mělo by to na veteránská čísla vyjít.
Jestliže to bude bastard s tuningem, tak to pak není veterán a můžeš si to spařit na čaj.
|
Odstranit
|
|
Přihlášení auta bez papírů
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 8. 2009 20:34:21
Dobrý den všem,
již se nějaký ten pátek všude možně i nemožně pídím, ale uspokojivou odpověď či info nenalézám :( Rád bych věděl, zda a jak, lze přihlásit auto, koupené v cizině bez papírů. Prolezl jsem kde jaký kout, ale nenašel. Nejsem boháč a "veterání" bez papírů jsou levnější.
Auto koupím - dovezu - zrestauruji a mám dvě možnosti:
1) jako veterán = nepotřebuji papíry jen testaci (doložení stáří) + s tím spojené úkony . "Komisař" (teoreticky) neuzná originalitu = nemohu přihlásit jako veterána, nebo ho jako veterána nebudu chtít mít z nějakých důvodů vedené. Pak mi zbývá možnost 2) přihlásit na bílé značky, ale jde to? Když nemám papíry a dejme tomu se nedají jen tak sehnat.
Velice děkuji za radu a pomoc.
(pokud jsem přecijen někde takto postavené téma/dotaz přehlédl, což si nemyslím, a odpověď byla uspokojivá/dostatečná, prosím o odkaz na něj)
Hezký den, André
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 28. 8. 2009 9:18:45
Děkuji, ale ohledně značky oblíbených čajů, mám již několik let jasno :wink:
Ohledně ‚bastardizace‘ některých ‚vraků‘ již ne zcela, což by bylo určitě zajímavé téma k debatě s ortodoxním zastáncem veteránů (v dobrém slova smyslu), ale lépe u dobrého jídla a pití než v internetové diskuzi.
Ale trochu konkrétněji a k věci, zajímám se o zn. Porsche a/nebo Ford z 60. max začátku 70. let. Mám rád automobilovou techniku jako takovou a pokud budu upřímný, nemusí to být ze 100% originál, rád opravuji, rekonstruuji (zatím jen auta z 90.let) a jde mi v první řadě o zpojízdnění mého budoucího mazlíka, pokud možno co nejblíže originálu. Na druhou stranu rezolutně odmítám nechat se zařadit mezi lidi, kteří nacpou do 'veterána' 3litrový šestiválec z Golfa, jen aby bylo jasno.
'Problém' je tedy v tom, že pokud použiji například! neoriginální tlumiče, hned je z toho dle vašich slov 'bastard' (souhlasím), ale já budu nevíslovně rád, že bude auto v kupě a chtěl bych ho přihlásit, abych mohl jezdit (třeba do doby, než budu mít origo tlumiče). Za druhé je možnost použití decentní reklamy na takovémto vozidle, což předpisy pro užívání veterána zakazují (komerční využití). A jsem zpět u problému s přihlášením na bílé značky :(
|
Odstranit
|
|