Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 23. 9. 2007 8:44:25
Gratulace 8)
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 14. 5. 2007 13:01:02
Tak to zkus.mám s tím fakt dobrý zkušenosti, pokud by jsi ho nemohl sehnat.Pošlu ti ho, nebo někde předám.Jinak chválím tvé stránky.Teď jsem se na ně mrknul a mooc pěkný
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 14. 5. 2007 10:27:15
Octavio s tím přípravkem co jsi mi radil jsem to nezkoušel. :wink:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 13. 5. 2007 20:21:17
Posílal jsem ti na mail mou radu,aby jsi to zkusil přípravkem od Wurta, jmenuje se to Rost Ice, nebo Rost Off, teď nevím.Zkoušel jsi to tím, možná v kombinaci s tím speciálním klíčem by to byla dobrá kombinace
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 11. 5. 2007 11:32:37
Zátka je furt nepovolená. Zkoušel jsem povolit zátku i u mého druhého motoru a tam je stejný problém možná že i horší, předchozí majitel musel být pěkné hovado bo to zkoušel místo klíče majzlíkem. Momentálně pracuji na výrobě speciálního klíče a sním to snad půjde. :cry:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 11. 5. 2007 8:42:10
Rapidaku, tak jak to dopadlo s tou zátkou,už je venku?
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 4. 2007 12:51:19
aha. tak to jo, zatka... :roll:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 4. 2007 12:45:38
Já tě chápu Stanley moc dobře ale ty mi asi moc nerozumíš už v prvním dotazu jsem psal že chci ZACHOVAT zátku takže hledám šetrnější a méně drastický způsob než je vrtání a vaření. Ohřev a poklep jsem zkoušel. :wink:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 4. 2007 6:34:13
Nevim, co na me odpovedi nechapes.
Nejdriv zkusit nahrat, poklepat. Pokud se bojis, ze znicis sestihran (ctyrhran) na klic na zatce, muzes na ni neco navarit - bezna praxe.
Pokud Ti jde o vanu a nikoliv o zatku, muzes pouzit kyselinu fosforecnou - navrtat zatku, nalejt kyselinu, nechat pusobit, nalejt novou, nechat pusobit...
zatku samozrejme znicis, vanu nikoliv - viz. vlastnosti kyseliny fosforecne.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 4. 2007 15:27:41
Stanley tvou radou se moc řídit nebudu. Nejdřív píšeš něco o navrtání to ale nepřipadá do úvahy(zatím) protože to bych mohl tu zátku rovnou odvrtat celou to je ale až ta poslední možnost, dále o navařaní nějakého železa na zátku tím bych opět poškodil zátku. Mě jde hlavně o to abych tu zátku a vanu zachoval nepoškozenou. A ke kyselinám už vůbec nemám důvěru protože nevěřím tomu že by to vůbec nereagovalo s hliníkem. Na to uvolnění moc nespěchám , motor si na "léčbu" ještě hodně dlouho počká . Jak tu zátku uvolnit mě zajímá hlavně proto že je to poslední šroubové spojení ze všech které nemůžu uvolnit u svého miláčka. Přesto díky za radu.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 25. 4. 2007 14:18:10
jo, jinak jeste poznamka, u Tebe bude zrejme problem i v tom, ze hlinik bude "prorostlej" do zeleza a naopak, proste, vzajemna oxidace udelala svoje... :(
|
Odstranit
|
|
finta
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 25. 4. 2007 14:16:39
existuje finta, jak na to, je - li to stale aktualni.
Ta finta je kyselina fosforecna. Ma tu vlastnost, ze zere zelezo (sroub), ale nikoliv hlinik. Tedy, navrtat sroub, zalit kyselinou a nechat pusobit a to stale opakovat dokola a dokola...
Je to sice casove narocne (pouziva se tez pri vyzirani strzenych sroubu v bloku motoru - nejde-li na ne neco navarit), ale musi to vest k uspechum!
Ale, nejdriv bych zkusil jak radili ostatni. Poklepak, zahrat autogenem, klidne na sroub navarit nejakej jekl, abys mel vetsi paku a trhnout. Kys. fosforecnou bych chapal az jako posledni moznost.
Sroubum zdar.
Stanley
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 23. 9. 2007 8:20:29
Kauza "rezavý šroub v hliníku " je skončena. Nakonec stačil jenom speciální klíč :idea: který umožnil větší krouticí moment. Děkuji všem za rady. :lol:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 4. 2007 10:04:41
Jo díky za radu pneumatickou utahovačku máme v robotě to je ale poslední možnost protože když na ni nastavím maximální sílu tak to 100% povolí ale lehce to můžu utrhnout.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 6. 4. 2007 15:35:37
Ještě bych to zkusil u někoho, kdo má vzduchovou pistoli - tzv. řehtačku. Působí mnoha za sebou následujícími rázy a dost často povolí i nepovolitené. Měli by ji mít i v nejbližším pneuservisu.
|
Odstranit
|
|
šroub
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 4. 2007 14:52:51
Tak to sorry. Zřejmě to bude zarezlý zevnitř z vany a ne v závitu. To bude potíž pokud se nedá dostat z druhý strany. Někdy pomůže trpělivost a taky matka moudrosti - tedy opakování. Nahřátí mne ale málo kdy zklamalo 8). Někdy je třeba nahřívat až do červena. Ovšem kombinace s hliníkem je nebezpečná. Lepší je zachránit vanu než zátku. Víc poradit neumím.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 4. 2007 10:27:01
To vše jsem zkoušel. I hrubou sílu až jsem se bál že to urvu a nic se nestalo. Asi to budu muset odnést do práce pokud mi nikdo neporadí . :cry:
|
Odstranit
|
|
šroub
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 4. 2007 6:30:42
Zkusil bych nějaký agresivní prostředek, jenž se dostane přez rez k závitu. Např. brzdová kapalina, WD40 či jiný prostředek, který se určitě k tomu účelu prodává (ale asi nebude nejlevnější). Nechal bych to působit alespoň jeden den a pak bych s citem poklepal kladívkem na zmíněný šroub, aby se uvolnil a trhem přesným klíčem se ho pokusil uvolnit. Asi by ještě pomohlo opatrné nahřátí (ocel a hliník se jinak roztahují, takže při nahřátí, by mělo dojít k nějakému drobnému pnutí, které by pomohlo k uvolnění). Přeji úspěšné povolování. :?
|
Odstranit
|
|
Jak na rezavý šroub v hliníku.
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 1. 4. 2007 8:20:06
Potřebuji poradit jak šetrně uvolnit železnou zarezlou zátku v hlinikové vaně od motoru. Zarezla proto že v motoru bylo víc vody než oleje. V nejhorším případě bych ji v robotě odvrtal ale to se mi nechce moc si mi líbí a chci ji zachovat. Poradí někdo?? :cry:
|
Odstranit
|
|