Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 20. 11. 2008 18:43:51
Tak to som si nemyslel, že nikto nemá Jawu 90, Alebo nikto nemá ochotu pomôcť?
|
Odstranit
|
|
Můj Kus
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 5. 12. 2008 19:27:37
Jawa 90 Roadster
Typ: 53.31
R.v.: 1970
Výrobní číslo: 036 397
Vidlici mám starou, hranatá nádrž modro-krémová kombinace,
Momentálně renovuji... kdyžtak můžete napsat na e-mail: h.hlousek@centrum.cz , nebo icq: 335 059 353
S pozdravem Hux, Honza:)
|
Odstranit
|
|
Výrobní čísla
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 11. 12. 2008 21:13:19
Jinak se snažím zjistit další výrobní čísla...:) Uvidíme jak budu úspěšný...:)
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10. 12. 2008 11:10:06
Honzo, díky pomohlo. Za ochotu ti na mail posielam foto zaujímavého prevedenia - JAWA 120 ccm. MILOŠ.
|
Odstranit
|
|
Jawa 90
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 28. 10. 2008 11:11:10
Jawa 90
Dobrý deň, pokúšam sa zistiť počet vyrobených kusov tohto zaujímavého motocykla. Ak niekto máte tieto informácie, prosím poskytnite ich, prípadne uverejnite výrobné číslo a rok výroby svojho motocykla ( štítku ). Zároveň chcem zistiť od ktorého v.č. sa začala montovať nová predná vidlica na tomto motocykli, čo znamená prechod z typu 30 na 36 a z typu 31 na 37 ( na štítku ako 451 122 236 a 451 122 237 ). Prípadne ak máte nejaké zaujímavosti s vývoja a výroby týchto motocyklov, informujte ma. Ďakujem. Miloš.
|
Odstranit
|
|
Jawa 90
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 18. 6. 2013 13:03:29
Učil jsem se v motopravně Mototechny , kde jsem zažil jejich nástup i konec. Měl jsem tu možnost hovořit s konstruktéry tohoto stroje, který předběhl dobu a jejich reakce na mou kritiku jejich výtvoru..Bylo mi řečeno, že prvotní prototypy a jejich zkoušky proběhly příznivě/viz test Světa motorů/, ale například zahraniční komponety/např. karburátor Dell Ó rto apod./musely být opuštěny a vše muselo být z domácích zdrojů..Ale hlavně byla silně omezena materiálová náročnost, takže se vše ojebávalo, jak bylo v socialismu zvykem..Proto jízda s J 90 nezaručovala návrat. Hrozná ostuda, plná kolna těchto zánovních výtvorů, uražené šaltrpáky, ztrhané segmenty startování, neřadící převodovky at.atd. atd. No prostě sráč..Obdivuji renovátory a vůbec jim nezávidím..Škoda tak bezvadné mašiny pro mladé, kterou zničil socialistický šlendrián..
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 5. 5. 2013 21:04:29
Dobrý den,
Jaw 90 jsem měl několik, co o ní napíšu není nic nového a jen potvrzují slova ostatních majitelů, to je dobrá, nadčasová konstrukce, ale nedotažená do konce. Sposta dětských bolestí, nevychytaných much i to je důsledek toho, že jich do dneška z počtu vyrobených 42tisíc kusů, v originálním stavu je velmi málo. Příčinou je nespolehlivost už nového stroje z výroby, lehká vzhledová přestavba, poddimenzovaná klika, která běžně prodávaný benzín mix neobstála. Říká se co Čech, to kutil a kdo se podíval do motoru kladivem a šroubovákem jak bylo zvykem z jiných strojů, tento motor už dohromady nedal. Má první jawa 90 měla od výroby špatně nastavené šoupátko, škubala a musela se roztláčet, typ Roadster, rok 72, měla hranatou nádrž a už novější vidlici. Prototyp Jaw 90 byl hotov v roce 67. Co vím tak do roku 70 byly první typy s kulatou nádrží, v roce 70 se už dávali hranaté nádrže a od roku 72 novější vidlice se světlem.V roce 73 byla výroba ukončena.Nebyla moc oblíbena a pro svoji poruchovost a to, že mohli ji řídit až od 18let byla levnější jak v té dpbě prodávaný mustang, ale jak říká více lidí, čas devadesátek ještě přijde.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 4. 2013 11:30:59
Zdravím, já mám Jawu 90 Roadster r.v.1969, výr.č: 019714, veteránská SPZ, barva béžová.
Moc rád bych se o ní dozvěděl víc, jako třeba pořadí ve výrobě v roce 69 a tak dále hu:)
|
Odstranit
|
|