Obnovení puvodního laku

Zpět
  •  « 1 » »| 
    Příspěvky

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 5. 9. 2008 10:33:21

    Co se týče šetrného očištění - vyzkoušej parní čistič do domácnosti. Je to dost pracné, ale účinné.
    Nedávno jsem se celkem úspěšně pokoušel o něco podobného a poměrně slušných výsledků jsem nakonec docílil pomocí přípravku Simoniz určeného k doleštění nového / k oživení starého laku. Jedná se skutečně o velejemné abrazivo spojené nějakým konzervačním voskem. Padne na to spousta času a vysloužilých bavlněných triček. Pokud budeš chvíli hledat, určitě obdobných přípravků najdeš více. Uspokojivých výsledků lze údajně docílit i s leštící pastou "Tempo" .

    http://www.4wheelplay.co.uk/wonder-color-paintwork-restoration-p-25003321.html
    obnovení laku
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 3. 9. 2008 5:57:43

    Ta je agresivní hlavně k životnímu prostředí :( . Lak by to měl přežít, pokud se to nebude oplachovat horkou Wapkou. Ale doporučuji fakt na několikrát, opatrně, ať se neudělá víc škody než užitku.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2. 9. 2008 14:21:17

    Díky za odpověd. A co zkusit Arvu? je také agresivní k původnímu laku?? Honza
    obnova laku
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2. 9. 2008 5:18:41

    Ředidlem C 6000 rozhodně ne! :evil: To rozpouští téměř všechny laky... S největší pravděpodobností jde už sice o lak "vypalovací", nebo´t ty se na seriových motocyklech v těchto letech používaly, ale použil bych něco méně agresivního. Například technický benzin na hrubou špínu a pak už něco na obnovu laku. Prostředky na obnovu laku většinou obsahují také složku s rozpouštědlem, něco lehce brusné pasty a nějaký konzervant. (Názvy si teď nevybavuju, ale je toho na trhu hodně). Chce to trpělivost. Určitě to nepůjde na jedno nanesení. Raději několikrát, ale hlavně ne tím C 6000.
    Obnovení původního laku
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 1. 9. 2008 19:50:10

    Vážení kolegové, získal jsem motocykl z roku 1934 v původním laku a rád bych provedl restauraci tedy obnovení původního stavu stroje. Pod nánosem oleje, prachu a šmíru jsem objevil původní lak s linkami. Není to sice žádný supr stav, ale rád bych stroj zanechal v původním stavu. Prosím o vaše názory a doporučení jak postupovat při odstraňování nánosů a vrstev prachu se šmírem. Na mastnostu a nečistoty mám odskoušené ředidlo 6000, ale bojím se, abych nepoškodil původní lak. Díky za vaše rady. Honza
 
Celkem inzerátů:
29006
Za posl.24 hodin:
63
 
Počet online uživatelů:
?
Podzimní Retro Garáž (aukce + burza veteránů) 23.11.2024 - 23.11.2024 Veterán jako investice? 23.11.2024 - 23.11.2024 Auto moto burza a bleší trhy Svitavy 01.12.2024 - 01.12.2024 Burza Nupaky 07.12.2024 - 07.12.2024 Přednáška Mýty ve světě veteránů 13.12.2024 - 13.12.2024 Chotusice - burza historických vozidel, dílů a starožitností 14.12.2024 - 14.12.2024 Auto moto burza a bleší trhy Svitavy 15.12.2024 - 15.12.2024 Vánoční svařáček v cabrio gallery 21.12.2024 - 21.12.2024 Vánoční projížďka 2024 pro otužilé youngtimeristy 24.12.2024 - 24.12.2024 Auto-moto-farmářské trhy Tuhaň u Semil 29.03.2025 - 29.03.2025 Prvomájová vyjížďka historických kol Nový Bor 01.05.2025 - 01.05.2025 Sváteční auto-moto-farmářské trhy Tuhaň u Semil 08.05.2025 - 08.05.2025 Křivonoska 2025 10.05.2025 - 10.05.2025 Sraz veteránů v kovozoo 2025 01.06.2025 - 01.06.2025 Veteránský okruh 2025 07.06.2025 - 07.06.2025 Jízda Jiřího Kristiána Lobkowicze 2025 28.06.2025 - 28.06.2025 IV. Veterán Tour 2025 06.09.2025 - 06.09.2025

iVeteran.cz