Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 10. 2008 9:12:21
jumpy888 já mám podobný problém, co ty. Nedávno jsem pořídil půlbubnovou kývačku s číslem 353.016486 a nejsem si jistý zda jednopáka nebo dvou. Co jsem dohledal, tak kývaček s půlbubnama se vyrobilo 24 000ks, ale v roce 55 se tam už začínaly dávat motory z pozdělších kývaček, takže se nějaké kryjí. Půlbubny a motor s jednopákou. Zatím jsem nikde nenašel 100% rozhodnutí, do jakého čísla se dávala dvoupáka. A s tím předním blatníkem. Z kývačky z roku 60 tam dát nemůžeš, protože ten už má vepředu lem, patří tam bez lemu...
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 3. 9. 2008 11:06:14
Pochopitelně že jsme se bavily o motorech na kejvačku a tu nulu jsem měl asi ještě upřesnit měl jsem na mysli nulu za trojčíslím 353 ale mám takovej dojem že jsem tam psal 353/0...A s těma pacičkama možná máš taky pravdu, ale viděl jsem to na více kejvačkach s českým štítkem u nás v ČR(asi to pro prokázání budu muset všecho vyfotit a jsou to original mašiny)
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2. 9. 2008 18:26:09
[quote:1cabb74bba="StanleyH"]Jak psal Mara...ty jsi psal ze ti cislo motoru zacina nulou...coz by odpovidalo dvoupace...na prvnich kyvackovych motorech bylo vyrobni cislo vyrazeno na karterech pod valcem jako u peraku...ono je to vlastne motor z peraku!! Stejna karburace,zapalovani,kryt karburatoru...pokud mas cislo motoru vyrazene vepredu u valcu tak to je opravdu motor z pulbubnovy kyvacky...prepakovani lze docela snadno vymenit...[/quote:1cabb74bba] Lenže perákové číslo motoru začína 11 a nie 353 :wink: . A tie ,,pacičky" na blatníku vpredu sa davali na vývozné typy.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2. 9. 2008 11:21:57
Jak psal Mara...ty jsi psal ze ti cislo motoru zacina nulou...coz by odpovidalo dvoupace...na prvnich kyvackovych motorech bylo vyrobni cislo vyrazeno na karterech pod valcem jako u peraku...ono je to vlastne motor z peraku!! Stejna karburace,zapalovani,kryt karburatoru...pokud mas cislo motoru vyrazene vepredu u valcu tak to je opravdu motor z pulbubnovy kyvacky...prepakovani lze docela snadno vymenit...
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 30. 8. 2008 12:28:33
Ještě jsem teda něco zjistil no tak pokud chcete mít tem první motor musí tam být i pérakovej karburátor a číslo musí začínat 353/0........jak bude začínat 353/1...jedná se už o nevější sérii
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 30. 8. 2008 10:35:25
No tak mám takovej dojem že to číslo najdete normálně na boku jak na kejvačce ale ten blatník by měl mýt ty pacičky na značku v předu rozumíte mi ??
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 30. 8. 2008 9:28:06
Díky všem za odpověď pánové, ještě bych měl jeden hloupý dotaz.
Pokud bych tedy chtěl sehnat origo motor,jak ho tedy bezpečně poznám (kromě viditelné dvoupáky?
Kde má vyražené číslo, jako kývačka nebo jako pérák?
Existuje nějaké rozmezí výrobních čísel?Nevěděl byte náhodou o nějakém volném?Koupil bych ho nebo vyměnil (našel jsem na půdě pár věcí -kastlík na speciálku, věci na ČZ 150 c)
Celá ta moje moto vypadá, že by mohla být v origo, kromě předního ořezaného blatníku.
Můžu tam použít jiný z kejvačky rok výroby 1960, nebo je to atyp?
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 29. 8. 2008 20:39:11
Aha tak som sa sekol :D . Ale tak to máš určite originál stačí si porovnať štítok, rám a motor - čísla.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 29. 8. 2008 19:00:12
Dobrý den na půlbubnové kejvačce byla 100% dvoupáka, často se předělávaly na jednopáku kvůli pohodlí (hlavně na pérácích, aby jim tam nezavazela ta startpáka).
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 29. 8. 2008 14:49:49
na půlbubnovejch kejvačkách byly jen dvoupákový motory , jestli je tam jednopáka může to být za 1. předělané ( třeba z důvodu poruchy ) nebo za 2. někdo koupil papíry z jednopáky r.v. 1955 i s motorem a dal ho tam ... s číslem motoru nevím ...
|
Odstranit
|
|
Re: Identifikace čísla motoru JAWA 250/353
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 29. 8. 2008 12:34:14
Ja si myslím že na 100% sa dvojpákové motory na kývačky nevyrábali. Jedine na Peráku 250 a 350 teda do roku 1953, ale to nie sú kývačky. Asi to máš originál = Skús porovnať ak sa dá číslo na štítku a na motore, ak sedí aj druhé číslo rámu tak je to všetko originál od výroby.
|
Odstranit
|
|
Identifikace čísla motoru JAWA 250/353
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 29. 8. 2008 10:04:31
Dobrý den pánové, měl bych takový dotaz, mohl by mi někdo poradit s číslem motoru na mé Jawě 250/353. To číslo je 353.016793. Je jednopákový, mohl by být na té mojí originální?Na štítku kostry jsem vyčetl rok výroby 1955, má půlbubnová kola.Myslel jsem si, že se na půlbobnovky dávali jen dvoupákové.
Ještě jednou se omlouvám, jsem začátečník.Existuje něco jako tabulka výroby motorů pro JAWA nebo ČZ,podle které bych si to dokázal určit sám?
Děkuji za odpověd. [Lukas] [b:e041232d47][/b:e041232d47]
|
Odstranit
|
|