Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 23. 6. 2008 20:33:20
u těch tlumičů nevím jistě ale myslím že byly komplet v chromu , vahadla chrom , páčka dekompresoru chrom , napínáky řetězu jsou většinou pozinkované - nové stojí snad 150kč/ks , zadní brzda chrom , pružiny chrom - chce to nové , staré myslím nechromují - blbě se to leští , dekompresor byl prachsprostě nijak neošetřen takže byl vždycky krásně zrezlej :D ... ale může do chromu .... no já si ted vzpoměl když mám 125c už dva měsíce hotovou že jsem zapoměl nechat nachromovat hlavy osiček a vymezovák zadní osy :D ...
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 23. 6. 2008 19:36:23
[quote:3befb51f22="ollej.125c"]chrom - výfuk , kola , dráty v kolech , řídítka , rámeček světla , mřížka klaksonu , zadní tlumiče ( tuším ) , kliky šlapadel a rámeček tachometru ... zinek snad nic ... hliník - středy kol , motor , špunty řídítek , páčky , šnekl plynu , šnekl kvaltů , válec , hlava ( válec a hlavu bud opískovat nebo většinou mají válce na výměnu které jsou jako nové )[/quote:3befb51f22]
Díky - taky by mě zajímalo co s tlumičema. A co třeba vahadla od předního odpružení? A co páčka dekompresoru, napínáky řetězu, reakce zadní brzdy, a co pružiny od brzdových páček - ty se dají také nachromovat? A taky dekompresor - pružinu i to "tělíčko" jsem někde viděl v chromu. Zajímají mě i tyto malé věci, když už budu něco dávat na chromování, nerad bych si pak vzpomněl za měsíc že chybí ještě jedna taková blbina :) Díky moc
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 23. 6. 2008 18:10:36
chrom - výfuk , kola , dráty v kolech , řídítka , rámeček světla , mřížka klaksonu , zadní tlumiče ( tuším ) , kliky šlapadel a rámeček tachometru ... zinek snad nic ... hliník - středy kol , motor , špunty řídítek , páčky , šnekl plynu , šnekl kvaltů , válec , hlava ( válec a hlavu bud opískovat nebo většinou mají válce na výměnu které jsou jako nové )
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 23. 6. 2008 13:00:05
Na S 11 vyšla úžasná kniha, kde to všechno je. Brzy by měl Petrovi Hošťálkovi vyjít druhý díl, který se bude věnovat S22, S23 a sportovním úpravám...
Už aby to bylo, co?
|
Odstranit
|
|
Stadion s22- nový dotaz
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 23. 6. 2008 12:42:27
Ahoj všem, poradil by mi prosím někdo, které díly na s22 mají být v chromu, které v zinku a které jsou z hliníku, takže je jen vyleštím? Mám mopeda ve velmi špatném stavu, než se pustím do pískování atd., rád bych si tohle ujasnil. Předem díky všem!
|
Odstranit
|
|
Motocykly
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 28. 12. 2008 10:24:47
Ahoj.Paprsky do kol vyrábí Šroubárna Hvězdonice-Marek.Jsou v provedení nikl,bez povrchové úpravy nebo jsou zhotoveny z nerezu.V době kdy se vyráběl Stadion byly niklované.Franta.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 28. 12. 2008 2:28:54
dráty kol zinek a u té páčky dekompresoru bych se taky přiklonil k zinku (rozdíl byl u starších kusů většinou už na pohled dost patrný).
spíš bych se chtěl zeptat, jak byla origo pokovena parabola světla - byl to chrom, nebo Al pokovení (popř + nějaká ochranná vrstva) jak se to dělá dnes?
a ještě bych se rád dozvěděl nějaké zkušeností ohledně těch drátů kol. nejde mi ani tak o origo, jak o životnost Cr vs. Zn. Chápu, že ten zinek časem zajde, ale asi bude záležet na údržbě. S chromovými dráty nevím - nezničí se, nesloupe se, nezajde (od výfuku (Jawetta))?
Ono by mě vůbec zajímalo, jaké máte zkušenosti s těmi novými chromovými replikami dílů, které jsou u nás dostupné (ať už obroučky světel, řídítka, ráfky, výfuky..) resp. kvalitou jejich nachromování. Nemívají ten chrom ošizený? nesleze to?
díky
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 17. 11. 2008 21:08:18
Díky moc za shrnutí toho chromování - je to pěkně zpracované. Dělal to už někdo z Vás, kdo by dokázal napsat, na kolik to chromování Stadiona celkově výjde?
Ještě jsem se chtěl zeptat, jestli by mi někdo fundovanější neporadil. Jestli je nějaký cenový rozdíl mezi Stadionem s originál kartičkou(souhlasí č. motoru i štítku) a Stadionem bez kartičky. Popřípadě za kolik by šel sehnat vrak s originál kartičkou a štítkem. Děkuji za případné odpovědi.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 21. 11. 2008 14:06:11
Tak už se přece blížíme ke shodě, ty dráty v kolech opravdu ne chrom. Ale u té páčky dekompresoru bych nesouhlasil. Kdyby byla opravdu chromovaná, tak by tam vevnitř byly alespoň nějaké pozůstatky a to tam nejsou, takže jsem pro zinek.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 20. 11. 2008 15:31:47
Chlapi, nechcu něco zpochybňovat, ale zadní tlumiče v chromu a na stadiona S22, to snad ne?!! Stejně jak páčku dekompresoru, reakce zadní brzdy a šponováky řetězu...možná že se to pak bude víc blejskat, ale originál je trochu někde jinde. Nebo jsem to ještě neviděl a rád se přiučím.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 21. 11. 2008 8:27:39
souhlásím šponováky a záchyt reakce a zadní tlumiče určitě není originál chromovanej, ale páčka dekompresoru určitě chromovaná vždy byla. Drat v kolech takynikdy nebyly originál chromovaný!!
|
Odstranit
|
|