Opravdu chtete smazat tento příspěvek?
MB 170V
Zpět
-
Příspěvky
|
Mazání,chlazení
Atlas - 21. 1. 2018 15:06:50
Tlaky oleje jsou dostačující. Když se to ohřeje tak 0,5 Atm stačí.
Olej M6A jsou sračky, to už dávno do aut nedávám !!
Když to naleju do Tatry tak za mnou neni 20 minut vidět jak to kouří. Potom se to ztratí.
Dej tam na léto Miler Oil M 50 nebo M 40 a nebo Sunoco atd. a taky ti poradí na internetu co tam patří.
Každopádně tam nepatří žádný olej s aditivama, pokud auto nemá moderní plnoprůtokový filtr.
Honza
|
Odstranit
|
|
Tlak oleje
AJS - 14. 8. 2017 13:18:00
Předepsaný tlak oleje najdete v manuálu, ten tlakoměr o kterém píšete je tam originál? Podle mého úsudku je na dobrý motor 1,5 málo ale záleží v jakých otáčkách, na volnoběh 0,5 je hraniční ale ještě vyhovující. Dejte nový olej rady A (napriklad M6A, lepsi by byl o trochu hustejsi, od Parama bohate staci, netreba kupovat stejnou kvalitu za dvojnasobnou cenu) a potom to zkuste změřit znovu. Jinak bych doporučoval ať se na to podívá mechanik se zkušenostmi s motory předválečných!!! aut
|
Odstranit
|
|
mazání, chlazení
tesa - 13. 7. 2017 10:25:04
Zdravím,
mám MB 170V z roku 1939, dávám to do původního stavu a nevím, jaký má být tlak oleje v motoru. Tlakoměr je do 3 atmosfér, po nastartování je rafička nadoraz (naměřil jsem 5-6 atm), po úplném prohřátí motoru ukazuje 1-1,5 atm při zatížení, a na volnoběh 0,5 atm. Stačí to?
Taky nevím, jestli má být chladící soustava uzavřená nějakým ventilkem na přepadu chladiče nebo otevřená?
Díky za příspěvky.
Tésa
|
Odstranit
|
|
|