Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 21. 1. 2008 15:31:12
No trochu bych přibrzdil. :lol:
Na 88 koní u Š110L nestačily jen 2 karburátory. Tento výkon je na úrovni tehdejší první série fabrické Š 120S rallye (obsah 1172, komprese 10,3, vačky, jiné ventily včetně pružin a sedel, 2 dvojité Weber 40 DCOE 2, laděné sání ,výfuk, k tomu adekvátní mazání,.... ). poslední modofikace pak měla v tovární úprave skoro 120k.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 20. 1. 2008 20:01:28
Otec měl předelané sání na s110 byli tam dva karburátory a musely být seštelovaný hladiny a trysky absolutně synchroně. Ono ladění mu zabralo i celý den plus pár dalších úprav na mutoru a na stolici naměřili 88 koní... byl rok 1986 a já začal chodit do základky pomatuji si že se ručička rychloměru přes protesty matky běžně schovávala za rámeček tachometru.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 21:18:49
Ono je třeba začít od základu.
Ventily, kompresní tlaky,zapalování (kabely,svíčky,rozdělovač), karburátory (kontrola na stolici a jejich základní nastavení). No a pak nastavení ovládání karburátorů a vlastní doseřízení.
V okamžiku kdy se toto vezme v opačném pořadí,.... bludný kruh a náhoda.
S motorem asi nikdo nic nedělal, většinou se jen přendalo sání.
Je to starost,ale když se to povede, je to radost.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 21:08:54
Pokud je to originál MBG a karburátory jsou vyndány z tohoto auta, tak by to snad neměl být takový problém. To bych je tam každopádně vrátil. Pokud budou dobře poladěné, tak ta spotřeba nebude o tolik větší. A ta paráda za to stojí!
Seštelovat by je měl umět každý opravář současných motocyklů. Ty bývají většinou osazeny na každý válec sólo karburátorem.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 20:58:19
No nazdar! To bude ještě zábava s tím mým autem :o Dumám o tom, protože jsem si koupil od děduli MBG, ale on tam dal kvůli spotřebě jen jeden karboš! Ale vůbec nevím, zda on někdy měnil komprese a atd. Takže motor je původní z továrny na MBG dělaný na dva karburátory a já je tam po letech zase chci z důvodu originality narvat! Snad mi to pofrčí, všem díky za názory
Petr L.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 20:34:18
Přátelé,
jedním z věcí které ovlivňují účinnost (tedy i výkon) motoru jsou odpory v sání. Se dvěmi karburátory je jednodušší sání, jednotlivé válce se tolik neovlivňují a lépe se plní.
Pro jejich montáž není potřeba nic upravoval, vyměňovat hlavy nebo písty. Karburátory stačí namontovat a seštelovat. A právě v tom seštelování může nastat probrém. Je potřeba aby to provedl někdo kdo tomu rozumí a má zařízení na měření podtlaků. Protože pokud seřízení není přesné, válce se nazvájem přetahují, motor nejede tak jak má a spotřeba stoupne.
Samozřejmě, že dva karburátory vypadají na motoru krásně, ale pro člověka, který to nemá na sportovní použití a sám si s tím neporadí bych to z vlastních zkušeností nedoporučoval. Já to zažil na broukovi. Volnoběh v podstatě seštelovat nešel a spotřeba stoupla asi na 16 l.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 19:47:13
Použití dvoukarbce přece nemůže být závislé na kompresním poměru... To že se motor přechlastává, není zaležitostí špatných pístů či nesprávné komprese, ale seřízení karburátorů.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 16:54:43
Musí! A když ne píst, tak hlava - dle literatury MBG má 9:1 a MB 8.5:1
Nevím jak u MBG ale Felicie s dvojkarbecem byly jiné písty oproti jednokarbu (u Octavie).
Věc se má tak, že při použití dvojsání na Oktávku, se motor zahlcuje palivem a nejede. Stejné to bude i u MBG
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 14:30:04
Ahoj nechci vám v těch dvojkarburátorech radit. nevyznám se moc v MBéčkách. Mám jen felicii. A u feldy se musí vyměnit písty aby se tam mohl dát dvojkarbec, kvůli jinému kompresnímu poměru. Myslím tedy, že u MB je to samé.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 15:13:16
Tak jak tedy? Musí anebo nemusí? A co s tím kompresním poměrem, tam se musí také něco špeciálního štelovat?
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 14:48:15
měnit písty kvůli montáži dvou karbrurátorů..? :lol:
Směšovací poměr není kompresní poměr
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 9:41:15
Dotaz pro nějakého embeixáře či znalého embegéčkáře: Nevíte, zda-li budu must po montáži dvojitých karburátorů nějak štelovat motor, na kterém několik let jezdil jen jediný obyčejní karburátor?
díky
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 13. 1. 2008 16:45:51
mám upřesnění: podle katalagu se díl přesně jmenuje konzoly a táhla akcelerace pro Š 1000 MBX/MBG (čísla: 1,11,8,15,13,19 a 16). Nevěděl byste někdo o tomto dílu? Nějak mi totiž nejde editovat můj inzerát. Dík
|
Odstranit
|
|
Škoda 1000 MBG
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 13. 1. 2008 16:25:13
Dobrý den, nevíte někdo, jak mám připojit plynové lanko k ojničkám dvoukarburátorů? Jakási kolébka s pružinkou z normálního MB tam nejde! Díky předem za pomoc
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 1. 2008 17:03:03
Ahojte. Co může být karburátorům, když je plná plováková komora benzínu, ale trysky mi na zmáčknutí plynu nepustí ani kapičku?! Nevíte? Stačilo by opravdu karburátor pěkně a pořádně vyčistit? Jinak si to neumim vysvětlit :? Tam by snad nic jinýho zlobit nemělo, ne? Kord, když všechny klapky a táhla fungujou
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 1. 2008 17:07:38
Jediné co se dá zjistit pouhým pohybem páčky škrtící klapky, je fce akcelerační pumpičky. Jsou suché svíčky? Jinak u BS je akcelerační pumpička tuším pístová s koženým pístkem, který po delším stání zatvrdne - je nutno jej promazat, a funguje.
|
Odstranit
|
|