Škoda 1000 MBG

Zpět
  •  « 1 2 » »| 
    Příspěvky

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 21. 1. 2008 15:31:12

    No trochu bych přibrzdil. :lol:
    Na 88 koní u Š110L nestačily jen 2 karburátory. Tento výkon je na úrovni tehdejší první série fabrické Š 120S rallye (obsah 1172, komprese 10,3, vačky, jiné ventily včetně pružin a sedel, 2 dvojité Weber 40 DCOE 2, laděné sání ,výfuk, k tomu adekvátní mazání,.... ). poslední modofikace pak měla v tovární úprave skoro 120k.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 20. 1. 2008 20:01:28

    Otec měl předelané sání na s110 byli tam dva karburátory a musely být seštelovaný hladiny a trysky absolutně synchroně. Ono ladění mu zabralo i celý den plus pár dalších úprav na mutoru a na stolici naměřili 88 koní... byl rok 1986 a já začal chodit do základky pomatuji si že se ručička rychloměru přes protesty matky běžně schovávala za rámeček tachometru.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 21:18:49

    Ono je třeba začít od základu.
    Ventily, kompresní tlaky,zapalování (kabely,svíčky,rozdělovač), karburátory (kontrola na stolici a jejich základní nastavení). No a pak nastavení ovládání karburátorů a vlastní doseřízení.
    V okamžiku kdy se toto vezme v opačném pořadí,.... bludný kruh a náhoda.
    S motorem asi nikdo nic nedělal, většinou se jen přendalo sání.
    Je to starost,ale když se to povede, je to radost.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 21:08:54

    Pokud je to originál MBG a karburátory jsou vyndány z tohoto auta, tak by to snad neměl být takový problém. To bych je tam každopádně vrátil. Pokud budou dobře poladěné, tak ta spotřeba nebude o tolik větší. A ta paráda za to stojí!
    Seštelovat by je měl umět každý opravář současných motocyklů. Ty bývají většinou osazeny na každý válec sólo karburátorem.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 20:58:19

    No nazdar! To bude ještě zábava s tím mým autem :o Dumám o tom, protože jsem si koupil od děduli MBG, ale on tam dal kvůli spotřebě jen jeden karboš! Ale vůbec nevím, zda on někdy měnil komprese a atd. Takže motor je původní z továrny na MBG dělaný na dva karburátory a já je tam po letech zase chci z důvodu originality narvat! Snad mi to pofrčí, všem díky za názory
    Petr L.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 20:34:18

    Přátelé,
    jedním z věcí které ovlivňují účinnost (tedy i výkon) motoru jsou odpory v sání. Se dvěmi karburátory je jednodušší sání, jednotlivé válce se tolik neovlivňují a lépe se plní.
    Pro jejich montáž není potřeba nic upravoval, vyměňovat hlavy nebo písty. Karburátory stačí namontovat a seštelovat. A právě v tom seštelování může nastat probrém. Je potřeba aby to provedl někdo kdo tomu rozumí a má zařízení na měření podtlaků. Protože pokud seřízení není přesné, válce se nazvájem přetahují, motor nejede tak jak má a spotřeba stoupne.
    Samozřejmě, že dva karburátory vypadají na motoru krásně, ale pro člověka, který to nemá na sportovní použití a sám si s tím neporadí bych to z vlastních zkušeností nedoporučoval. Já to zažil na broukovi. Volnoběh v podstatě seštelovat nešel a spotřeba stoupla asi na 16 l.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 19:47:13

    Použití dvoukarbce přece nemůže být závislé na kompresním poměru... To že se motor přechlastává, není zaležitostí špatných pístů či nesprávné komprese, ale seřízení karburátorů.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 16:54:43

    Musí! A když ne píst, tak hlava - dle literatury MBG má 9:1 a MB 8.5:1

    Nevím jak u MBG ale Felicie s dvojkarbecem byly jiné písty oproti jednokarbu (u Octavie).
    Věc se má tak, že při použití dvojsání na Oktávku, se motor zahlcuje palivem a nejede. Stejné to bude i u MBG

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 14:30:04

    Ahoj nechci vám v těch dvojkarburátorech radit. nevyznám se moc v MBéčkách. Mám jen felicii. A u feldy se musí vyměnit písty aby se tam mohl dát dvojkarbec, kvůli jinému kompresnímu poměru. Myslím tedy, že u MB je to samé.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 15:13:16

    Tak jak tedy? Musí anebo nemusí? A co s tím kompresním poměrem, tam se musí také něco špeciálního štelovat?

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 14:48:15

    měnit písty kvůli montáži dvou karbrurátorů..? :lol:
    Směšovací poměr není kompresní poměr

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 1. 2008 9:41:15

    Dotaz pro nějakého embeixáře či znalého embegéčkáře: Nevíte, zda-li budu must po montáži dvojitých karburátorů nějak štelovat motor, na kterém několik let jezdil jen jediný obyčejní karburátor?
    díky

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 13. 1. 2008 16:45:51

    mám upřesnění: podle katalagu se díl přesně jmenuje konzoly a táhla akcelerace pro Š 1000 MBX/MBG (čísla: 1,11,8,15,13,19 a 16). Nevěděl byste někdo o tomto dílu? Nějak mi totiž nejde editovat můj inzerát. Dík
    Škoda 1000 MBG
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 13. 1. 2008 16:25:13

    Dobrý den, nevíte někdo, jak mám připojit plynové lanko k ojničkám dvoukarburátorů? Jakási kolébka s pružinkou z normálního MB tam nejde! Díky předem za pomoc

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 1. 2008 17:03:03

    Ahojte. Co může být karburátorům, když je plná plováková komora benzínu, ale trysky mi na zmáčknutí plynu nepustí ani kapičku?! Nevíte? Stačilo by opravdu karburátor pěkně a pořádně vyčistit? Jinak si to neumim vysvětlit :? Tam by snad nic jinýho zlobit nemělo, ne? Kord, když všechny klapky a táhla fungujou

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 1. 2008 17:07:38

    Jediné co se dá zjistit pouhým pohybem páčky škrtící klapky, je fce akcelerační pumpičky. Jsou suché svíčky? Jinak u BS je akcelerační pumpička tuším pístová s koženým pístkem, který po delším stání zatvrdne - je nutno jej promazat, a funguje.
 
Celkem inzerátů:
29001
Za posl.24 hodin:
73
 
Počet online uživatelů:
?
Podzimní Retro Garáž (aukce + burza veteránů) 23.11.2024 - 23.11.2024 Veterán jako investice? 23.11.2024 - 23.11.2024 Auto moto burza a bleší trhy Svitavy 01.12.2024 - 01.12.2024 Burza Nupaky 07.12.2024 - 07.12.2024 Přednáška Mýty ve světě veteránů 13.12.2024 - 13.12.2024 Chotusice - burza historických vozidel, dílů a starožitností 14.12.2024 - 14.12.2024 Auto moto burza a bleší trhy Svitavy 15.12.2024 - 15.12.2024 Vánoční svařáček v cabrio gallery 21.12.2024 - 21.12.2024 Vánoční projížďka 2024 pro otužilé youngtimeristy 24.12.2024 - 24.12.2024 Auto-moto-farmářské trhy Tuhaň u Semil 29.03.2025 - 29.03.2025 Prvomájová vyjížďka historických kol Nový Bor 01.05.2025 - 01.05.2025 Sváteční auto-moto-farmářské trhy Tuhaň u Semil 08.05.2025 - 08.05.2025 Křivonoska 2025 10.05.2025 - 10.05.2025 Sraz veteránů v kovozoo 2025 01.06.2025 - 01.06.2025 Veteránský okruh 2025 07.06.2025 - 07.06.2025 Jízda Jiřího Kristiána Lobkowicze 2025 28.06.2025 - 28.06.2025 IV. Veterán Tour 2025 06.09.2025 - 06.09.2025

iVeteran.cz