Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 22. 9. 2015 5:38:30
Šlo jen o napodobeninu vozidla v odkazu ,díky za reakce
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 18. 9. 2015 6:36:41
Mně teda není tak úplně jasné, co vlastně chce [b:5ce09b094d]Zinzik[/b:5ce09b094d] kupovat. Jestli to konkrétní auto co je v odkazu nebo nějakou napodobeninu udělanou ze 110 R. Já to pochopil tak, že se jedná o auto, které je vzhledově jako to v odkazu. Pokud je to opravdu to auto z odkazu, tak pak je to přesně tak jak píše Oldboy. Na klasický V-čka to nepůjde. Jedině R-ka a to pak může jezdit jen při závodech. A pokud je to jen nějaká napodobenina, kterou si někdo udělal jakoby soutěžní auto tak tam to na V-čka asi taky nepůjde.
V každým případě bych byl rád, že to má nějaký platný papíry a STK to prochází.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 17. 9. 2015 16:53:13
Uvedu to trochu do reálu.
Toto vozidlo na tzv. "V-čka" nejde dát-je to soutěžní speciál se vším všudy. V době rallyové slávy jezdil ve skupině B-5, což byla kategorie prototypových aut (nebyl dán minimální homologační počet vozů.
Soutěžní a sportovní HV pouze na "R-kové" značky v souladu s pokyny FIA -příloha J pro tato HV, řeší FAS Autoklubu ČR (Federace automobilového sportu), testuje se v předem vyhlášených termínech v Praze a ve Zlíně. Takto testovaná vozidla jsou pouze pro sportovní podniky, nelze je používat pro běžný silniční provoz.
Tolik v krátkosti.
Jestliže je tohle auto na normálních číslech, je to jen z toho důvodu, že kdysi i soutěžácká auta měla normální čísla. V techničáku bylo mraky výjimek včetně poznámky, že pro běžný provoz musí být....... vše uvedeno do původního stavu :-). V té době to nikdo moc neřešil, STKčka ještě nebyla, technické prohlídky se dělali v dílnách Svazarmu, zápisy do techničáku se dělali ručně na dopravních místních inspektorátech.
Soutěžáci měli mraky známých, šlo udělat cokoli. Nehledě na to, že vše bylo pod Svazarmem, který byl částečně pod vnitrem, částečně pod armádou.
Pravděpodobně to pak zůstalo někde v garáži, autu zůstaly papíry i značky, nějak pak tomu někdo udělal technickou a zůstalo to v běžném registru jako Š-110 R.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 17. 9. 2015 11:23:28
V podstatě je to přesně tak. Historické vozidlo je, mimo jiné, vozidlo starší 30 let. Pokud by to tedy bylo uraveno před více než 30 lety a bylo by to možné nějak dokázat, pak by to mohlo dostat testaci na historickou původnost.
Jiná věc je, že to auto je na normálních papírech a v tom případě tomu veteránské papíry nepůjdou udělat, dokud se to nepodaří odhlásit.
A jinak budeme-li se držet správné terminologie, není to replika, snad by to mohla být kopie, ale spíš bych se klonil k tomu, že je to jakási napodobenina.
Je třeba si rozmyslet, co chceš. Buď chceš historické vozidlo, tak si ho sežeň (inzerátů je všude plno), nebo chceš právě tohle auto (třeba proto, že se ti líbí jeho tvary). Tak si ho kup a buď rád, že je na papírech Š 110 R, ale nemysli si, že máš historické auto. :wink:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 16. 9. 2015 15:57:17
Nejsem sice testační komisař, ale dost pochybuji, že by někdo dal takovému vozu testaci. Snad líp odpoví někdo povolanější, protože náš klubový komisař je nyní na dovolené. Vím jen, že s replikama je potíž. Možná by to šlo pokud by bylo možno prokázat, že replika byla provedena před více jak 30 lety. Ale jistý si nejsem.
|
Odstranit
|
|
Škoda 110R
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 16. 9. 2015 2:48:44
Zdravím,mám možnost koupit "repliku" Škoda 110R Rallye ( http://skoda110r.eu/?page=110rr )Zajímalo by mě jestli půjde na takové vozidlo udělat testace nebo veteránské papíry, auto je na papírech Škoda 110 Rám v autě není ,interier je klasika Děkuji za informace
|
Odstranit
|
|