Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 9. 2015 15:37:08
Pro můj pokročilý věk jsou dnešní joungtimeři zpravidla auta, která jsem běžně používal. A že jich bylo a i některé rarity- např. Ford Mustang, Fiat Dino. No ničím mne dneska nelákají. Ovšem zásadně odmítám vše co zkracuje lidskou svobodu a práva. Vlastnictví je právo "absolutní" a přesto zákon nutí vlastníka se svým majetkem nakládat podle státní instrukce :roll: Takže pane Milane Moravo souhlas s Vámi a ten Turek, to byla jen nadsázka.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 3. 9. 2015 6:58:00
Aerovku ? Proč ne ? Jen ne každý ji může mít. :D Vážně : sám sice vozům ze 70. a 80. let nijak zvlášt' nefandím, ale kolik pěkných aut z té doby se po zavedení ekoteroristické daně sešrotovalo, je na pováženou. Kdyby takto dopadla všechna auta, kde bude historie? Jen v museích ? To by byla škoda. Z tohoto důvodu se vůbec nedivím, když někdo chce prodat třeba obyčejnou stodvacítku a vyhnout se placení "eko", vždyt' i z ní jednou může být pěkný veterán.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 30. 8. 2015 19:49:37
Dovolím si připomenout okřídlené doporučení Bohumila Turka:
Zahoď to, a kup si aerovku! :lol:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 30. 8. 2015 18:54:13
O vyčůranost se samozřejmě jedná, avšak pouze a jedině ze strany státu, který vydírá z motoristů ekoúplatek :!: :evil:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 30. 8. 2015 9:37:18
A to je právě ono, vyčůranost (lépe ale by sedělo vychcanost) do veteránismu nepatří.
Myslete si o mě co chcete. Ten človíček co chce jen laciné auto a hlavně nic neplatit ho dojezdí a pak za pár šupů odveze do šmelce.
Z celé slavné ikony doby Š-120 budou akorát vidličky a futrál na konzervu.
Kdo je srdcař, fanda značky, konstrukční školy to většinou neřeší.
Dovolte, abych ukončil tuto svoji diskuzi na toto téma. Více nemám co dodat a ze své praxe mám tento svůj názor mnohokráte potvrzený.
P.S.
Jak říká klasik:"na prvním místě jde vždycky jenom o ty prachy"
Dále se omlouvám za použité hrubší výrazivo svých příspěvků.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 30. 8. 2015 8:54:40
ano je to vyčůranost ale proč platit to co se nemusí platit :?: :?:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 30. 8. 2015 5:41:24
Můj kamarád se toho chce opravdu pouze zbavit a s ekodaní 10.000,- je to téměř neprodejné.
Není žádný fanda a auto mu zůstalo po dědovi. Já jsem se jenom zastával případného kupce. Naštvalo mě to kategorické odmítnutí všech aut těsně pod 30 let.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 29. 8. 2015 18:32:38
Diskuse začala o Škodovce 120, kterou někdo chce prodat. Ne si ji nechat a dále ji používat jako historické vozidlo a propagovat technický um našich dědků .......
90 % těchto takzvaných EKO testací je jen o tom, že se někdo chce zbavit starého auta, nebo že chce někdo koupit lacino ještě pojízdné auto. Ani jednomu vůbec nejde o historická vozidla a historii motorismu a to je špatně. Za tím si stojím.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 29. 8. 2015 13:50:09
Děkuji Prckovi61 za odpověď - přetlumočím majiteli auta a snad to vyjde.
Musím reagovat na Oldboye - jedná se o auto 40 roků staré, patřící k historii této země. Nevím, co máš doma za auta, jestli patříš k šťastným majitelům mnoha předválečných veteránů, ale nemusíš zatracovat ty, kteří třeba nemají takové finanční možnosti a zrenovují si 40let starou škodovku a mají z ní radost. I oni by asi raději měli nádhernou Pragovku ze třicátých let.
Takže šmahem zatratit všechna auta lehce pod 30let, když mám doma deset krasavců z první republiky, je podle mě akorát machrování.
I majitel takovéhoto auta má být na co hrdý - je to taky mnoho hodin práce a jsou jistě tací, kteří to ocení. Vždyť s takovými auty jsme všichni před lety jezdili a rádi si zavzpomínáme. Potkat třeba Š100 v super stavu je už fakt vzácnost. A všichni jsme se s nimi natrápili v každodením provozu...
Na druhou stranu souhlasím s těmi, kteří říkají, že na srazu veteránů by neměli být dohromady auta z roku 1920 a z roku 1985. Tento problém tady byl již několikrát diskutován.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 29. 8. 2015 9:41:04
Oldboy maličko jsi to nepochopil na základě klubový testace dostaneš potvrzení pro odpuštění EKO poplatku nic jiného se nestane zůstanou bílá čísla jediná změna je povinný ručení a to je určitě každej naštvanej že platí jenom 1/12 ta moje sračka je auto z roku 1938 :shock: a platit ekovýpalné proč :?: :?: komu ty peníze vůbec jdou na internetu je napsáno na PODPORU ekokotlů můj osobní názor na slovo EKO :evil: :evil: není tady blinkající smajlík byl by použit :!: :!:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 28. 8. 2015 17:19:41
A každou sračku budeme prohlašovat za historické vozidlo. Jediným důvodem je ušetřený ekologický poplatek.......
Chlapci, buďte trochu soudní. Jestli to budeme brát pouze podle hranice 30 let, tak za veterána je každé 3. auto v ČR. Vždyť je to k smíchu. Pro mne spíše k pláči.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 28. 8. 2015 16:39:21
vše jsem absolvoval před cca 14ti dny majitel auta neměl spz v depozitu což vlastně podle ústavního soudu není povinnost auto je nepojízdné a rozebrané na auto se udělala klubová testace na původnost a originalní stav za 200 kč.Potom se jde na kraj tam dají zadarmo potvrzení že se jedná o historické vozidlo starší 30 let K přepisu musí být toto potvrzení evidenčka cca 250 kč povinný ručení (1/12) i když je to nepojízdné malej a velkej techničák 800 kč a vše je hotovo.Jo a kancelář pojistitelů zřejmě klekla neboť dle nálezu ústavního soudu neprovozované motorové vozidlo které nestojí na veřejném místě nemusí být pojištěné.Takže kdo zaplatil čkp neoprávněně má nárok na vrácení peněz zpět stačí potvrzení dvou svědků že třeba auto stálo celou dobu na dvorku v garáži ve stodole atd :shock: :lol:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 28. 8. 2015 4:48:45
Samozřejmě to jde a poplatek je proti ekodani podstatně nižší a povinné ručení také, ale to by musel asi hlavně vysvětlit potencionálnímu kupci a nebo to udělat sám což se asi nevyplatí. Nevíme taky v jakém stavu ten předmětný vůz je a jakou může mít reálnou prodejní hodnotu.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 8. 2015 17:30:26
Možná by moholo udělat na autě Klubovou testaci, tj. testaci na historickou původnost. Tím pádem bude nejen nižší povinné ručení (1/12 normálního) ale auto získá status historického vozidla a pak by se ekodaň nemusela platit. Na autoklubu se o tomhle několikrát mluvilo, ale nevím jestli to už takhle funguje.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 8. 2015 14:51:41
Myslím že zrušit " živé " papíry z auta je škoda i když to vlastně není veterán ale jenom staré auto a zachovaných jich bude pro další generace tisíce.
|
Odstranit
|
|
Zrušení dokladů bez sešrotování ???
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 8. 2015 14:33:28
Ahoj všem, obrátil se na mě kamarád, abych mu poradil a já mu neumím odpovědět.
Poslední dobou bylo několik změn ohledně depozitu, aut v mezipřevodu apod. a už se v tom nevyznám. Podle mého názoru na níže uvedený problém naši zákonodárci nemysleli.
On by chtěl prodat docela pěknou Š120 úžovku z roku 76 v původním laku atd, auto má platné TP a bílé SPZ psané na něj, několik let je však neplacené povinné ručení (CKP ho nikdy neobeslala, to je zajímavé). Pokud by ji prodal, kupující musí uhradit 10.000,- ekodaň, což převyšuje požadovanou cenu. Jde auto odhlásit z registru bez sešrotování a nechat si ho jako veterána ?
Chce se jí zbavit, ale takhle je neprodejná. Přece musí jít nějak zachránit kousek historie, jinak by se auta z dob nedávno minulých nezachovala pro příští renegace. Vím, že to dnes není bůhvíjaký veterán, ale někdo by ji možná zachránil a za pár let to bude zajímavé auto jako dnes třeba Š Octavia apod.
Každopádně dát ji sešrotovat a dostat pár korun za železo je opravdu škoda. Děkuji za Vaše odpovědi.
|
Odstranit
|
|