Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10. 2. 2008 11:04:18
myslím si že je to motor z 125 t, ale hlava bude z céčka. pokud nebyl dekompresor tak bylo zhášení motorky na boku motoru kovovým tlačítkem,tyhle motory měly dekompresor.tak čaute.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 11. 1. 2008 16:12:55
jojo ... kryt řetězu na odpruženou je k dostání i v replice ( kupuji tyto věci ze slovenska - je to levnější ) novej stoji cca 1100 sk ... a ohledně mazání te pružiny - já jsem jí pro jistotu trochu "napatlal" vazelínou a je to dobre ...
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 1. 2008 10:13:49
A s tim kryzem retezu je to asi takle: jak to nekdo predelaval na teckovej motor tak udelal do toho puvodniho krytu takovy ctvercovy vyrez aby to pasovalo,takze doporucuju koupit novy kryt retezu...ale neboj...na odpruzenou verzi jsou na kazde burze
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 1. 2008 9:59:23
Ja osobne Cecko nemam...muj znamy ma firmu s motoorkama a zrovna jedno 150c tam ted na zakazku renovuje a ja mu shanel vsechny dostupny materialy jak to ma vypadat,proto o tech ceckach neco vim...ja osobne mam Jawa 250 pérák na kterym ted pracuju. :D
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 1. 2008 23:19:38
nevite nekdo jestli mi bude pasovat ten kryt retezu na ceckovej motor ?
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 1. 2008 23:19:08
posli mi kontakt na nemakam@centrum.cz muzem si vymenit fotky
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 1. 2008 22:53:42
[quote:3e0b6e0f1c="StanleyH"]Mas krasnou exportni verzi 150 c,vse bylo v chromu(banda,kola,kluzaky,stredy kol a myslim ze dokonce i sroub rizeni).Dily jsou velmi dobre sehnatelne,ale trosicku drazsi...asi jako na japonce...mam ale dojem ze na techto verzich byly motory 150 c....davali se i na 150 kyvacky...ten motor tam je z 125 t..da se prodat..fajn stroj...uzij si ho standa :D[/quote:3e0b6e0f1c]
pracuji na stejné modelu,mohu prosit o foto tveho mota???děkuji moc
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 1. 2008 22:11:56
Mas krasnou exportni verzi 150 c,vse bylo v chromu(banda,kola,kluzaky,stredy kol a myslim ze dokonce i sroub rizeni).Dily jsou velmi dobre sehnatelne,ale trosicku drazsi...asi jako na japonce...mam ale dojem ze na techto verzich byly motory 150 c....davali se i na 150 kyvacky...ten motor tam je z 125 t..da se prodat..fajn stroj...uzij si ho standa :D
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 1. 2008 21:25:53
[quote:e9263642e6="ollej.125c"]tak jak tak na to koukám tak je to 100% Cečko s motorem z Tečka ... takovych motorek jsem vyděl už spoustu ... a kluzáky se mažou normalni vazelínou ... ale na ty zadní musíš mít na maznici ůzkej nástavec , klasicky tlusty tam nenacpeš ... teda alespon mě se to nepodařilo :lol: ... a tu součástku č. 14 z toho jen tak nevyrveš ... já jsem se s tím páčil 3 hodiny ... prostě už jsem to nevydržel a sikovkama to pozohybal a pak to šlo ( je to drastické a nelíbilo se mi to ale jinak to nešlo :D )... ale těžší je to tam nacpat zpět :? ... já jsem to musel trochu vzít modelářskou bruskou protože repliky nejsou nijak extra přesné a jsou o něco málo větší ...[/quote:e9263642e6]
moje čislo 14. je nastesti v dokonalym stavu takze ho tam necham.
momentalne to mam rozebrany. ma smysls mazat i tu pruzinu, nebo se dava vazelina jenom tou mazničkou.
ptam se protoze moje pera byly upatlany, ale na druhou stranu nevim k cemu tam ta vazelina je, kdyz se ta pruzina o nic nedre
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 1. 2008 20:52:33
tak jak tak na to koukám tak je to 100% Cečko s motorem z Tečka ... takovych motorek jsem vyděl už spoustu ... a kluzáky se mažou normalni vazelínou ... ale na ty zadní musíš mít na maznici ůzkej nástavec , klasicky tlusty tam nenacpeš ... teda alespon mě se to nepodařilo :lol: ... a tu součástku č. 14 z toho jen tak nevyrveš ... já jsem se s tím páčil 3 hodiny ... prostě už jsem to nevydržel a sikovkama to pozohybal a pak to šlo ( je to drastické a nelíbilo se mi to ale jinak to nešlo :D )... ale těžší je to tam nacpat zpět :? ... já jsem to musel trochu vzít modelářskou bruskou protože repliky nejsou nijak extra přesné a jsou o něco málo větší ...
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 1. 2008 20:49:37
[quote:604222e244="PeS"]Zdravím, přesně takovýhle typ TBC jsem kdysi měl taky a viděl jsem jich už spoustu. Taky jsem se po tom sháněl, zda je možné, že se to tak vyrábělo, ale dospěl jsem k názoru, že spíš ne. Před céčkem v odpruženém rámu se dávaly céčkové motory ještě do rámu bez odpružení, takže je divné, že by se starší motory dávaly do o dvě generace novějších rámů. Navíc mi neseděly čísla na rámu a štítku a na štítku byl vyražen rok 1949, což je pro odpružený rám nesmysl. Dospěl jsem k názoru, že si lidi dávali do o něco (o hodně málo) pohodlnějších rámů starší motory, které jsou sice o něco línější, ale daleko spolehlivější, pružnější a míň žravý. Tenhle motor jsem viděl dokonce i v mezitypu Jawa-ČZ kývačka, kam teda rozhodně nepasoval :D Takže bych viděl dvě možnosti, buď sehnat motor z céčka, nebo zbytek téčka :) První je jednodušší, druhé zajímavější... Já jsem se pořád nemohl rozhodnout, tak jsem udělal obojí :D Jinak dorazy v zadních kluzákách si nějak nevybavuju, že by tam vůbec nějaké byly... no ale možná tam mají být a chyběly mi tam úplně, to nevím.
Zdraví a hodně zdrau přeje,
Petr[/quote:604222e244]
zdravim, ja jsem si sehnal motor 125c. Vas názor mi pripada logickej, myslim si to same.
dorazi tam jsou urcite. viz obrazek součástka [b:604222e244]číslo 15[/b:604222e244]
mimochodem nevite nekdo jak z toho dostanu sucastku cislo 14 ? :)
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 1. 2008 20:31:24
Zdravím, přesně takovýhle typ TBC jsem kdysi měl taky a viděl jsem jich už spoustu. Taky jsem se po tom sháněl, zda je možné, že se to tak vyrábělo, ale dospěl jsem k názoru, že spíš ne. Před céčkem v odpruženém rámu se dávaly céčkové motory ještě do rámu bez odpružení, takže je divné, že by se starší motory dávaly do o dvě generace novějších rámů. Navíc mi neseděly čísla na rámu a štítku a na štítku byl vyražen rok 1949, což je pro odpružený rám nesmysl. Dospěl jsem k názoru, že si lidi dávali do o něco (o hodně málo) pohodlnějších rámů starší motory, které jsou sice o něco línější, ale daleko spolehlivější, pružnější a míň žravý. Tenhle motor jsem viděl dokonce i v mezitypu Jawa-ČZ kývačka, kam teda rozhodně nepasoval :D Takže bych viděl dvě možnosti, buď sehnat motor z céčka, nebo zbytek téčka :) První je jednodušší, druhé zajímavější... Já jsem se pořád nemohl rozhodnout, tak jsem udělal obojí :D Jinak dorazy v zadních kluzákách si nějak nevybavuju, že by tam vůbec nějaké byly... no ale možná tam mají být a chyběly mi tam úplně, to nevím.
Zdraví a hodně zdrau přeje,
Petr
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 1. 2008 14:46:14
jake mazivo se dava do maznicek na tomhle stroji ?
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 1. 2008 9:40:04
a jeste bych potreboval vedet, jake byly dorazy ze spoda v "zadnich tlumicich".
Jestli byly kovovy nebo gumomvy ?
|
Odstranit
|
|
cz 150 X
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 7. 1. 2008 22:58:56
Mám tuhle motorku a zajimalo by me, kde je chyba...
ma zadni odpruzeni jako typ C ale motor vypada jak z predchoziho typu. Zajimalo by me jestli je to normalni Céčko s cizim motorem nebo se to takhle v nejakem mezidobi vyrabelo, pripadne jestli je chyba nekde jinde.
[URL=http://img153.imageshack.us/my.php?image=dsc00777xd9.jpg][/URL]
[URL=http://img153.imageshack.us/my.php?image=dsc00786ry4.jpg][/URL]
|
Odstranit
|
|