Odfukování motoru ???

Zpět
  •  « 1 » »| 
    Příspěvky

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 19. 6. 2015 14:09:41

    Kde je chyba přesně nevím, ale u auta jsem měl podobný problém. Pomohlo utěsnění silikonem okolo svorníku. Je to neveteránské, ale účinné.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10. 6. 2015 13:18:34

    Tak a mám tady ještě jeden problém a tudíž nové téma,neustále mám zasran-j válec-žebra od mastnoty,nové těsnění pod hlavou,asi 3x,dneska jsem se podíval za chodu motoru a uviděl kolem jednoho svorníku z hlavy do válce že probublává kolem matky vzduch,kde je chyba ??? Přitom svorník jde skrz tři žebra???? H.
    odfuk
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10. 6. 2015 3:17:53

    :D No to už vůbec :D

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 6. 2015 12:05:37

    A tak to má být,když to člověka těší i politika jde stranou ! :-) :-) :-)
    odfuk
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 6. 2015 9:28:00

    Jo,jo, veteránům zdar :D Vloni v září jsem zprovozňoval zeťákovi spodového Matchlesse 500 ccm SV s nesnímatelnou hlavou.
    No,hrůza,. zabublal, chcíp, teď do toho Amal,kterej se přeplavoval atd, atd.
    No, a když jsem ten předstih konečně trefil, tak jsem zjistil, že ta bestie spodová jede jak z praku, jenže je to nálezový stav, takže brzdy jakoby nebyly,kvalty pákou na nádrži, dvojka vyskakovala , no a sportovní vejfuk vykroucenej nahoru a bez krytu.A teď jsem tu mašinu potřeboval převézt k němu na barák(cca 20 km) bez RZ samozřejmě,a kdykoliv jsem šlápnul na brzdovej pedál, tak jsem se lejtkem přitisknul na výfuk. Ale z té radosti, že to jede jako vítr, jsem si to ani neuvědomil.
    No, to bylo v září a strupy jsem dával dolů eště vo Vánocích :( Ale ta bestie strašlivá si to pamatuje a chodí na drc :D :D :D Tolik k nám bláznům :D
    Ale řečeno s Cimrmanem, :" Stálo to za to " :D

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 6. 2015 7:16:23

    Rudolfe díky,určitě mi to k něčemu bude,včera jsem vzal do ruky manuál BMW r35 a snažil se ho nějak rozluštit protože němčinu neovládám,dočetl jsem se tam opět hodnoty 12 mm,zapojil jsem trošku hlavu a zjistil jsem přesně to co jsi mi poslal,totiž že já na Viktorce nemám předstih ovládaný páčkou tudíž nemůžu nastavovat 12 mm před horní úvratí ale musím vypočítat jaký předstih je v poloze kdy by páčka,pokud bych jí tam měl byla zavřená,nastavil jsem zkusmo 4 mm a odfukování je tatam,určitě by bylo dobré a lepší seřídit to podle stupňů,to jsem nikdy nedělal,tak to raději spočítám,kolega má torzo zapalování na Victorii i s posuvnou destičkou,vezmu od něho míry a snad se dopočítám :-) Ještě jednou díky za rady,jsem rád že v tom mám jasno,zase taková kravina :-) Nikdy si člověk nemůže myslet že všemu rozumí a je mistr světa :-) :-) :-)
    Dík,veteránům zdar. Janek :-)
    odfuk
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 6. 2015 4:15:10

    Zdravím, takže doslova píšou( Jawa 350 OHV)
    pro správnou funkci zapalování je důležito , aby oba kontakty přerušovače v okamžiku přerušení měly správnou vzdálenost 0.4-0,5 mm
    Řízení předstihu :K přestavování bodu zápalu jsou pouzdro přerušovače a s ním i páčka přerušovače upraveny otočně. Páčka přesuvníku je přinýtována k pouzdru přerušovače a je spojena bowdenem s otočnou rukojetí na levé straně řídítek. Tlačné pero přitlačuje páčku přerušovače dolů, do polohy největšího předzápalu. Bod zápalu možno měniti v rozsahu 20 st,měřeno na hřídeli náhonu,tj 40 st na klikovém hřídeli.Největší předzápal je 39 st a odpovídá 12 mm před horní mrtvou polohou pístu

    Snad Ti to k něčemu bude :D :D

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 6. 2015 6:05:58

    V poho Rudolfe,já zatím hledám jiné stroje :-)
    Re předstih
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 6. 2015 2:52:59

    Omlouvám se, dneska jedu na chalupu, kde mám chytré knížky, takže jsem nezapomněl, ale holt mně to nevyšlo :(

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 7. 6. 2015 15:11:09

    Zdravím,Honzo dekompresor tam mám,ale vůbec ho nepoužívám,jaký předstih má Váš Sunbeam? Připadá mi ten můj předstih 11 mm dost veliký,ještě počkám na cifru předstihu od kolegy Rudolfa s Jawou 350 OHV a nějak to všechno srovnám,ještě mě napadlo že vlastně jiskra jde v každé otáčce klikové hřídele a když by neházela pravidelně mohl by zážeh někdy nastat až v době sání a šlehnout do karburátoru,jen spekuluji,to člověka napadá všechno možné i nemožné :-) Hledal jsem na netu nějaké čísla předstihů různých strojů OHV s podobným obsahem a nenašel jsem nic. H.
    předstih
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 5. 6. 2015 7:21:14

    Hoops, musím se podívat do moudré knížky, pak napíšu, nazpaměť to nevím :D

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 7. 6. 2015 13:53:50

    Můj stroj Sunbeam 500 OHV/r.v.1929 při startu občasmo předvádí zpětné pšouknutí do karburace včetně nakopnutí mojí nohy,tak jak to píšete.Příčítám to neobratnému manipulování s dekompresorem.Ale jakmile našlápnu,už běží bez vady.I při jízdě z kopce.Má Váš stroj dekompresor?

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 6. 2015 17:21:14

    Zdravím,značka motocyklu je Victoria KR 35 SS ,r.v. 1939,ano rozvod řetězem,podle manuálu je předstih 10-11 mm. Díky.
    Rudolfe a jaký máte předstih u Vaší JAWY 350 OHV ?
    jawa 350 OHV
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 6. 2015 2:20:08

    vy máte rozvodový řetěz??? :shock: já mám pohon rozvodu na 350 Jawa OHV 1937 ozubenými koly :shock:

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 3. 6. 2015 17:19:04

    Kolego prozraďte značku stroje a rok výroby a kolik že máte předstih při startování :P
    Odfukování motoru ???
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 29. 5. 2015 20:23:27

    Zdravím a žádám o Vaše zkušenosti a názory na můj problém s motorem motocyklu 350 OHV.
    Při spouštění motoru se někdy stane jakoby chtěl naskočit ale nakopne mě jako kravka a odfukuje do karburátoru,nestává se to pravidelně při každém startu,napadlo mě že by mohl špatně otevírat sací ventil,když jsem nastavoval rozvody dal jsem vše na značky jak by mělo být a při kontrole pootáčením bez svíčky to také vypadá že předstih je ok i ventily otevírají dobře ,to samé se děje když jedu z kopce se zařazeným rychlostním stupněm bez plynu,slyším f f f f . Je to normální ??? Nejhorší je že za jízdy tam ucho nestrčím,nezkoušel jsem :-) a tudíž nemohu s určitostí říct kde to odfukuje,zkoušel jsem i těsnění pod hlavou ale marně. Ještě mě napadlo zda to nemůže být vytahaným rozvodovým řetězem,fakt nevím,jinak to jede pěkně,ale když nevím co se děje tak je to jízda v křeči a s očekáváním že budu tlačit... Za Vaše názory Díky.... Janek
 
Celkem inzerátů:
29010
Za posl.24 hodin:
38
 
Počet online uživatelů:
?
Auto moto burza a bleší trhy Svitavy 01.12.2024 - 01.12.2024 Burza Nupaky 07.12.2024 - 07.12.2024 Přednáška Mýty ve světě veteránů 13.12.2024 - 13.12.2024 Chotusice - burza historických vozidel, dílů a starožitností 14.12.2024 - 14.12.2024 Auto moto burza a bleší trhy Svitavy 15.12.2024 - 15.12.2024 Vánoční svařáček v cabrio gallery 21.12.2024 - 21.12.2024 Vánoční projížďka 2024 pro otužilé youngtimeristy 24.12.2024 - 24.12.2024 Auto-moto-farmářské trhy Tuhaň u Semil 29.03.2025 - 29.03.2025 Prvomájová vyjížďka historických kol Nový Bor 01.05.2025 - 01.05.2025 Sváteční auto-moto-farmářské trhy Tuhaň u Semil 08.05.2025 - 08.05.2025 Křivonoska 2025 10.05.2025 - 10.05.2025 Sraz veteránů v kovozoo 2025 01.06.2025 - 01.06.2025 Veteránský okruh 2025 07.06.2025 - 07.06.2025 Jízda Jiřího Kristiána Lobkowicze 2025 28.06.2025 - 28.06.2025 IV. Veterán Tour 2025 06.09.2025 - 06.09.2025

iVeteran.cz