Opravdu chtete smazat tento příspěvek?
Identifikace motocyklu
Zpět
-
Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 3. 6. 2015 14:03:48
[quote:63a00ad051="Vojtis"]Tak jsem zjistil že motor je opravdu z péráka 250ccm. A rám je Jawa ČZ 175, typ 356.[/quote:63a00ad051]
Tak to jste v podstatě napsal hned v úvodu. Na té fotce s výrobním číslem je trochu vidět, že je ten motor zabroušený(zakrácený) a ty velké podložky svědčí o tom, že jsou i rozpilované díry pro šrouby aby tam ten motor nacpali.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 3. 6. 2015 4:18:33
Takže klasická kývačka.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 3. 6. 2015 4:14:09
Tak jsem zjistil že motor je opravdu z péráka 250ccm. A rám je Jawa ČZ 175, typ 356.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 29. 5. 2015 8:52:08
Bylo by lepší vidět celou motorku, torzo, či co to je .. .
I motor 175 měl dva výfuky .. . :?
JJ, motor z péráka normálně do rámu 175 (malé kyvačky) se nevleze.
Narazit dodatečně na rám i štítek jde kdykoliv . . .
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 29. 5. 2015 4:13:34
Je to skládačka "co dům dal". Ten motor do toho rámu nepatří, to 19" kolo a blatník taky ne. Ta novější spínačka v kastlíku taky nemá co dělat
Jen mi nejí jasné jak dostali motor do toho rámu. Vždycky jsem měl zato, že dvěstěpadesátkový motor je delší
|
Odstranit
|
|
jawa
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 28. 5. 2015 18:50:31
Koukněte na http://jawarmaniak.wz.cz/technika.html,dá se tam vyčíst opravdu hodně
Jinak ten bazmek kapkovitého tvaru je zapalování, které patří do nádrže a ukazatel je ampérmetr, který ukazuje buď dobíjení + či vybíjení-.Toto provedení bylo na kývačkách, na pérák vypadalo trochu jinak, ale s tím si nejsem 100% jist, nemám tady u sebe literaturu :D
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 28. 5. 2015 18:35:01
Aspon podle čísla rámu nějaké info co to kdysi bylo jako komplet nebo ten motor třeba? Prostě bych rád jakoukoli informaci která by mě přiblížila v tom dohledávání.
|
Odstranit
|
|
Identifikace motocyklu
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 5. 2015 20:39:59
Zdravim, z pozůstalosti jsem zdědil motocykl Jawa. Jelikož byl strýc kutil tak nevím zda je vše originál nebo se to snažil nějak poupravit. Trošku to popíšu co jsem se snažil zjistit.
Štítek: znak Jawa ČZ, rok výroby 1956, obsah 172ccm, váha 115 kg, č. rámu 601699- sedí se štítkem.
Motor nevím zda tam patří, ale údajně by to měl být motor z péráka co se ke mě dostala informace. Číslo motoru je vyraženo na krku předního držáku a je tam 11-10222-53 a nad posledním číslem tedy nad 3 je nejspíš malinký čtvereček a v něm číslo 4.
Přední kolo o velikosti 3,00-19 a zadní 3,25-16. Brzdy jsou bubnové, karburátor s regulací přívodu vzduchu takže žádné propojení k filtru do kastlíku. Kastlík na levé straně má spínací skříňku, ale dovnitř žádné kabely nevedou takže stroj nepotřebuje baterii. Kastlíky mají otvírací šrouby na plochý šroubovák. Motor je 2 výfukový. Svíčka je v hlavě uprostřed. Má řadící páku a i startovací páku. Nějaký budík co patří na nádrž visí na kabelech a je tam opět značka Jawa ČZ a je tam zdířka na klíček.
Zbytek viz foto. Snad mi někdo poradí co by to mohlo být.
Nechci to prodávat, ale pokusit se to vrátit do původního stavu proto mě zajímá co by to mohlo být. Třeba to bude něco na způsob LIMITED EDITION :-)
http://vojtis86.rajce.idnes.cz/Jawa/
[color=#E5CE8B:59656d19ef].[/color:59656d19ef]
|
Odstranit
|
|
|