Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 18. 11. 2014 6:22:51
V případě zájmu můžu motor více rozfotit rozebraný...
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 18. 11. 2014 6:20:50
Tak jsem shodil víko a motor podrobně prozkoumal... vrtání je 50mm a zdvih 60mm...bohužel motor asi nepůjde rozchodit...hřídel klikovky je dost vyběhaná, vůle na pístním čepu je dosti velká, pístní čep je rozbušený na obou stranách aby držel v pístu (litinový)...ve válci není žádný kanál na výfuk, jediné co je ve válci je spousta dírek po obvodu "vložky", které jsou dole v katreru a nahoře ústí pod víko (jestli je to normální nevím, ale je to origo) a také do hliníkového kolena viz fotky...v takhle starém motoru jsem se nikdy nehrabal...neříkám, že by rozchodit nešel, ale bez určení typu to půjde dost těžko...
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 18. 11. 2014 16:41:19
Nemá, proto "vložka" byla napsaná v uvozovkách :wink:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 18. 11. 2014 13:38:59
Válec má vložku ? ?
Na fotky čekáme . .. :lol:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 15. 11. 2014 7:06:02
Taky se přikláním k názoru, že motor sloužil v rámu ve tvaru otevřeného U, kde trubka "šla" pod motorem. A když dojde k odstranění té plechové podložky mezi karterem a válcem, tak ten přefukový kanál zase dostane svůj smysl, a ukáže na dvoutaktní motor s přípravou na magnetku. Tento motor ještě nemusel mít převodovku. Hlava mohla být v jednom kuse s válcem.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 14. 11. 2014 19:34:33
Zdravím,nechci být špatný prorok ale ten válec bude z kompresoru nějakého traktoru a ten spodek z motocyklu soudě podle uchycení a držáku převodovky,ale pochybuji že se to dá ještě zprovoznit,bohužel nevím jaký motocykl by to měl původně být a rovněž by mě to zajímalo,budu to tady sledovat ..... :)
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 13. 11. 2014 18:18:05
Jake to ma rozmery, myslim teda vrtani a zdvih?
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 13. 11. 2014 6:03:55
Podle těch ventilů nahoře asi na čtyřtakt...ale jak jsem psal, potřeboval bych zjistit, co to původně bylo za motor (z čeho) chtěl bych ho zkusit zprovoznit, ale když nevím z čeho je, tak těžko určím, jak celek původě vypadal...potřeboval bych alespoň vědět jaká hlava na motoru byla a tu získat, popřípadě nechat znovu odlít...motor se mi líbí a potřeboval bych něco podobného do mého projektu...
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 12. 11. 2014 18:07:37
Ten karter skutečně vypadá motocyklově, ten válec možná taky. Zřejmě to původně byl dvoutakt, který se někdo snažil (neúspěšně) přestavět na čtyřtakt (nebo na kompresor)???
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 12. 11. 2014 16:19:44
Podle třmenů na uchycení k trubkám rámu to kompresor nebude...
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 12. 11. 2014 6:59:47
A neni to náhodou kompresor?
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 11. 11. 2014 19:35:30
Nikdo netušíte ???
|
Odstranit
|
|
Motor - prosím o identifikaci
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 11. 2014 16:23:40
V kovošrotu jsem koupil tenhle motor... trochu se na něm vyřádil nějaký kutil. Víko je pravděpodobně celé napatlané z nějakého kompresoru a ventilová zdvihátka jsou na držáku vyřezaného z "píčaplechu", ale blok a válec vypadá originál bez zásahu...motor je to pěkný a chtěl bych ho rozchodit...nijak jsem ho zatím nerozebíral, jen jsem povolil čelní víko a klika, ojnice a píst vypadají na první pohled použitelně a není to ani rezatý, víc ale uvidím až shodím válec... Nevíte tedy z čeho to je ? Nikde není logo, číslo, znak, prostě nic... Díky
|
Odstranit
|
|