Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 7. 12. 2013 7:48:41
makuna3: Toto by jste udělal Vy??? Možná by bylo lepší tuto radu smazat, ať si nezkazíte jméno
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 7. 12. 2013 6:32:39
Omlouvám se, bylo to myšlený ironicky.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 7. 12. 2013 14:36:33
No tak to upřesním, jedná se o anglické kabrio dovezeno nedávno z Ameriky. Jako první jsem chtěl vyměnit olej v motoru a ihned nastal problém se sundáním spodního krytu. Nechtěl jsem to hned z kraje dokurvit , jak mi tady někteří radili. A taky myslím , že tuto operaci by si nikdo nedal dělat v servisu.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 7. 12. 2013 12:56:17
Všechno záleží o jaké auto se jedná jestli to byla sračka před odpisem tak kolik by servis počítal hodin když kolega se stím trápil dva dny.To nevíme .Vpřípadě servisu je to také o penězích.Ono je hezké mluvit o řemeslu ale krvácí vždy zákazník.Chybí nám tady informace ,napřed byla slova o šroubech, později o šroubcích a když to mělo zakrytovaný motor tak to bude asi mladší auto. Ještě dodám,v servisu by řekli neřešitelné vyměnit motor.moje zkušenosti.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 7. 12. 2013 9:06:34
Radku souhlasím,vždy když k nám do servisu dojede takto udělaný auto, taksi říkám, který prase to dělalo, to bych si v životě nedovolil urvat a vyvrtat vedle. PŘEJI takovýmto rádcům aby si to udělali na svém autě a aby se provrtali někde durch a vytekl jim třeba olej z motoru nebo převodovky!! :evil:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 6. 12. 2013 16:14:39
Pánové , bylo to vleže pod autem zvednutým cca 0.5 m a jednalo se o dva šroubky M6 které držely kryt pod motorem a který jsem potřeboval sundat. Dva dny jsem šroubky zastřikával ve spáře mezi krytem a hliníkovým blokem , poklepával a pokoušel jsem se je povolit. Po prvém dnu se již projevily náznaky uvolnění , ale protože jsem měl strach z jejich utržení, pokračoval jsem v jejích zástřiku WD , poklepávání a postupném opatrném uvolňování. Teprve v závěru druhého dne se podařilo oba šrouby vytočit. Závity nebyly poškozené. Ty jsem pak přetáhl závitníkem. Bylo to na nervy a na trpělivost. Jinak děkuji za Vaše rady.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 6. 12. 2013 12:41:56
Pane Oldo jistě nás bude zajímat jak jste to vyřešil,ale domnívám se ,že bez nahřátí to nepujde.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 5. 12. 2013 16:10:58
Zkusil jste na šroub v ose uhodit ostrou ranou větším kladivem? Tvrdě, s rozmachem. Jako kdybyste zatloukal hřebík, ne rozklepával hlavičku nýtu. To zaručeně pomáhá. Závitu se nic nestane. Pochopitelně rána (i kladivo) musí být úměrná velikosti závitu.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 5. 12. 2013 5:15:35
Pokud není možné nahřátí plamenem, tak nevěřím že to nějak půjde. Druhá možnost je nahřát to CO-čkem navařit na hlavu šroupu cupek a tím se to nahřeje a pak kleštěma vymontovat. Nic jiného mě nenapadá.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 12. 2013 19:14:24
Zkusil bych nejprve červenou brzdovou kapalinu. Neumí zázraky, ale pomohla mi už mnohokrát. Nejen tím, že ji mám v brzdách jedné svojí škodovky.
|
Odstranit
|
|
Uvolňování zoxydovaných šroubů z hliníkového bloku
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 12. 2013 14:44:53
Prosil bych o radu jak a pomoci čeho uvolnit ocelový šroub zamontovaný a zoxydovaný v hliníkovém bloku. Nahřívání z bezpečnostních důvodu nepřichází v úvahu, větší sílou na šroub nechci působit abych šroub neutrhnul.
|
Odstranit
|
|