Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10. 2. 2008 13:20:10
myslím si že lepit karbec není dobré řešení, určitě bych doporučil to svařit nebo sehnat druhou plovákovku. Budeš mít jistotu že je ok. a ne čekat až to zase poteče. Mnoho zdaru v renovaci.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10. 12. 2007 21:00:49
Vím o jednom triku na zalepení prasklého karburátoru, prý funguje zcela spolehlivě. Lze ho spíše použít jen při opravě drobnějších prasklin, zkusit by se to však přeci jen mělo...
Zde metoda starých zkušených mechaniků a svářečů z první repibliky:
1) Prasklinu či plochy, které se mají spojit natřít roztokem modré skalice.
2) Počkat, až se na nich utvoří "měděnka".
3) Karburátor pěkně nahřát (na plotně apod.), aby se tavidlo pěkně "rozlilo".
4) Sletovat (či zalít) cínem.
Vyzkoušejte a dejte mi určitě vědět, jak to dopadlo.
Zdraví Ondřej Šedivý
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10. 12. 2007 20:32:20
no ale lepidlu bych stejně nevěřil ... ale slyšel jsem o nějakem leptadlu na hliník ... to naleptáte oba kusy a ono se to prý nějak při té chemické reakci spojí ... ale asi to nebude vypadat nejlíp ... nevím nooo
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10. 12. 2007 13:54:37
zalepit to určite musí jít, lepil sem lepidlem od loctite kartery na jawu 250, tam je ten spoj taky ve styku s benzinem a v pohode drží, určitě jsou lepidla odolný vůči benzínu, jen si správně vybrat
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 12. 2007 22:08:44
Zdravím, svařit jde všechno, ale svářeč musí znát složení slitiny, aby mohl použít ten správný přídavný materiál. Je jasné, že u starých součástek je to těžké. Muhu doporučit odborníka na sváření hliníku a lehkých slitin. Je to Tomáš Drásta VAPO-NAPO z Prahy, kontakt je na internetu. Svařuje kola, vany a různé díly také pro závodní auta naší špičky.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 12. 2007 21:16:48
no jak u ktere slitiny ... spíž tam vadí slitina hořčíku a hliníku to se strašně taví a nejde to vařit ... ale zase když máte šikovnýho souseda tak to v pohodě udělá :lol: ... mě vyvařil na céčku kartery a díru ve víku .... ale o slitině zinku a hliníku jsem neslyšel ... jinak bud novej nebo teda najít někoho fakt šikovnýho ...
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 12. 2007 20:33:28
on je to karbec z BMW R 35. Takže asi bude nejlepší sehnat jinej, co?!
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 12. 2007 19:34:15
Moc tě nepotěším, ale prasklý karburátor nelze svařit. Kamarád to zkoušel a říkal, že to prská a nejde to, jestli to snad obsahuje hodně zinku ve slitině hliníku. Jiný známý lepil lepidlem děravou nádrž na péráka a drží to. Jen mít to správné lepidlo a snad by to šlo.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 12. 2007 17:18:16
no tak lepidlo je na prd protože ho rozleptá benzín ... budto novou komoru nebo někomu dát svařit ( pokud je to hliník ) a poté vnitřek vyfrézovat a vnějšek obrousit ...
|
Odstranit
|
|
Lze opravit prasklý karburátor?
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 3. 12. 2007 19:15:27
Zdravím všechny, při renovaci se mi plováková komora rozlomila na dva kusy, a tak se chci zeptat, jestli neznáte nějaký způsob, popř. lepidlo, kterým bych to slepil a opravdu to drželo. Máte s tím někdo zkušenost? Předem díky za odpovědi
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 25. 6. 2010 14:21:00
Gratuluji
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 25. 6. 2010 3:47:12
Tak sem s tím byl u svářeče a ten mi řeekl, že je to slitina hořčíku a zinku a že to vařit nejde - ve filnále sem sehnal originál karbec, takže závada je opravena. Děkuji Všem :wink:
|
Odstranit
|
|