Opravdu chtete smazat tento příspěvek?
MGA-teplota chladící kapaliny
Zpět
-
Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 7. 2. 2013 0:00:54
Ze zkušenosti vím, že je hlavně zanesený chladič. Pokud se rozletuje a vyčistí, tak bude teplota motoru okolo 80 st.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 1. 2013 12:26:06
Také mám MGA a při jízdě v létě mi taky lezla teplota nahoru, pomohl přídavný elektrický ventilátor, ale nejdůležitější bylo vyčištění celého systému. Taky jsem z chladiče vypustil pěkný bordel. Nalil jsem tam vodu projel pár km a opět vypustil. To jsem opakoval asi 5x až jsem vypouštěl relativně čistou vodu. Pak jsem do systému nalil jakýsi čistič (koupený v mototechně) - lahvička co se ředila s vodou. Nechal proběhnout na volnoběh a pak hodinku pusobit a opět vypustit. Následně jsem systém ještě jednou propláchl čistou vodou a teprve potom jsem tam nalil chladící kapalinu. Ve výsledku jsem ze systému dostal hromádku vodního kamene a rzi. Celkově se auto začlo rychleji ohřívat a krásně drží teplotu na cca 85°C jen v kopcích je potřeba zpomalit nebo pustit elektrický ventilátor.
Pokud se ti tlačí teplý vzduch k nohám tak buď nechodí klapky od ventilace nebo je to pronikáním horkého vzduchu od výfuku přes tunel převodovky. Také mi vadí, že je tunel horký a tak jsem našel na anglickém foru návod na "tepelný štít". Prakticky je to hliníkový plech + tepelná izolace, které se montuje na motor a horký vzduch od výfuku sráží pod auto (někteří radili i termopásky přímo na potrubí, ale toto řešení se mi vzhledově nelíbí.
|
Odstranit
|
|
MGA-teplota chladící kapaliny
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 28. 12. 2012 21:46:08
Děkuji za pomoc! Již jsem vypustil a propláchnul chladič (voda byla jak slabší kafe). Auto projedu (až to počasí dovolí) a pak bych mrknul na ten termostat.... Tak ještě jednou děkuji!
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 12. 2012 22:53:42
Zname fakty: pracovni teplota Ottovho motora je 80 stupnu Celsia. Vami popisovana teplota normalni neni, zkontroloval bych termostat, tesneni pod hlavou motora, taky hlavu valcu jestli neni kriva. Nektere anglicke auta maji problemy s cirkulaci vody, co je mozne ovlivnit vykonnejsim novym cerpadlem vody a taky pridanim elektrickych ventilatoru, treba Kenlove. Je to bezna praktika u anglanu, kteri hledaji levna reseni.
Mel jsem nekolik anglickych vozu a taky jsem byl nucen hledat pomoc na anglickych diskusnich forach, treba muj nejkurioznejsi pripad byl , kdyz jsem vyskrabaval z hlavy valcu pisek, ktery v ni zustal po odliti ve fabrice. Taky postupni zmenseni vstupnich otvoru pro vodu do hlavy valcu pouzitim tesneni s ruznim prumerem otvoru muze ulehcit cirkulaci vody v hlave dale od cerpadla.
|
Odstranit
|
|
MGA-teplota chladící kapaliny
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 12. 2012 22:06:45
Chtěl bych se zeptat na zkušenosti majitelů vozů MG-A, jaká teplota chladící kapaliny má být v chladiči? Já mám vůz z roku 1959, obsah 1500 a běžně mi teploměr ukazuje 90-95 stupňů. Nevím, zda je tato teplota u těchto vozů normální, nebo zda mám problém s chlazením. A ještě další dotaz: Po zahřátí motoru (cca 5-8 km) se začne do prostoru pro posádku "tlačit" horký vzduch od motoru a tak je v létě v autě dost horko. Mají tuto zkušenost i další majitelé? Díky!
|
Odstranit
|
|
|