Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10. 5. 2014 17:42:38
...70tkou pořád :)
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10. 5. 2014 7:46:02
Ono jezdit na spotřebu, a čekat, že motor tím šetříte . . .
To taky nejde dohromady. Ta úspora na spotřebě je i na úkor opotřebení motoru.
Myslím, že "freebiker" to vystihl nejlépe.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 5. 2014 19:04:30
Nejsem zavodnik ale pantáta co jezdí na spotrebu
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 6. 11. 2012 10:22:23
hodně záleží na tvém stylu jízdy, pořádné zajetí je důležité. Pokud si nebudeš hrát na žádnýho závodníka, motor samozřejmě vydrží o dost dýl :)
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 24. 10. 2012 18:12:45
dekuji za vsechny odpovedi
|
Odstranit
|
|
VYDRŽ MOTORU
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 20. 10. 2012 13:50:15
podle mne je tech 20tis absolutni minimum co motor musi vydrzet ja mam na panelce 20tis a zatim zadny ubytek vykonu. pokud jezdite tak jak se ma tzn nepretacet a nepodtacet a mazete jak se ma podle mne 50tis v pohode pak vybrus a muzete jet dal vseobecne 350 sou nachylnejsi k odchazeni stredoveho loziska na klice. jinak sem pulil motor najeto poctivich60tis a klika ok jen vybrus uz byl potreba. prevodovka pokud neradite pres zuby musi vydrzet 100tis v pohode
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 15. 10. 2012 11:20:10
Možná nebudete věřit, ale můj pérák najezdil přes 120 tisíc km bez výbrusu a toho , aby se na motor sáhlo-až na seřízení předstihu apod. Pravdou je, že ke konci jel maximálně 55km/h. , vše se klepalo, ale motorka jela. A známý najel s Jawou 350 /634 přes 60 tisíc taky bez rozebrání motoru a bez velkých problémů. Svědčí to o kvalitě motorů a dobrém zacházení. :)
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 15. 10. 2012 6:04:10
Já dělal klikovkua výbrus na veloušovi v 42 tisících, ale ke konci už to byl porod s tím jezdit. Jinak vím že hodně lidem vydrží klika kolem těch 20, někomu více.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 14. 10. 2012 19:22:43
V knize ing. Jiřiho Dočkala SERIZOVANI A OPRAVY MOTOCYKLU JAWA z roku 1976 se dočteš že výbrus je potřeba přibližně po 20 000 Km. ( str.118 pro ty ketři tuto knihu mají ). Mam 250 - 353 a z vlastní zkušenosti vím , že je to pravda. Rozdil v tahu do kopce je dost znatelný. Jo a klikovka po tech 20 000 měla taky dost vůli. S použitim dnešních kvalitních olejů, může být situace jiná.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 13. 10. 2012 19:35:27
..ja tady cekal odpovedi typu : ja najezdil bezproblemu x kilaku, nebo ze vybrus a generalku udelal po tolika kilacich, a dodat s cim to dokazal by bylo dobre, ale tema jsou motorky :-)
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 11. 10. 2012 7:29:23
Záleží jak se s ním zachází. Je potřeba jej dobře zajet, při výměně ložisek, futer, generálce klikovky jako nový motor. Samozřejmě kolik kilometrů motor najede, nikdo neodhadne a ani to nelze určit. Záleží co je to za motor a do čeho. Jestli je to do pionýra nebo do škodovky.
|
Odstranit
|
|
„Výdrž” motoru
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 13. 9. 2012 18:29:06
Zdravím všechny, teď mám dotázek jak dlouho vydrží motor po generálce, kolik km mezi výbrusy, části řazení, klikovka atd... díky za všechny zkušenosti ( ja mam 353)
|
Odstranit
|
|