Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 4. 2016 19:09:03
byl jsem na návštěvě u známého majitele startu B, už se těším když mě povozy.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 17. 10. 2014 6:58:19
doneslo se mi ze auto je naprodej??? kolik ma asi cenu????
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 24. 8. 2013 7:46:36
Vaníku Romane u jeho příspěvků máš odkaz na jeho email, stačí jen trošku přemejšlet a číst.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 23. 8. 2013 19:45:26
Zdravím, rád bych se zapojil do diskuze o automobilech Start.Několik let vlastním Start-E4.Tedy spíše to, co z něho zbylo.Je to rozebraný totální vrak a mám jen fotografii z Atlasu našich automobilů.Mohl by mi někdo pomoci kontaktovat pana Rudolfa Hackera,který v diskuzi píše že má Startku stejného typu?Pomohla by jakákoli fotografie.Chybí mi celá horní část karoserie,dinamo s rozdělovačem a většina výzbroje.Děkuji za jakoukoli informaci. S pozdravem Vaník.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 11. 12. 2012 15:22:57
[quote:9a90136065="knizepekel"]Děkuji za toto skvělé téma. Přivítal bych nějaké foto dochovaného torza vozu. Mám pocit, že tyto vozy byly nejdříve vyráběny v Trutnově. Ale třeba se pletu. Já osobně se zase zabývám mimo jiné historií automobilů RAF. Snažím se posbírat vše, co po této automobilce zůstalo. Hlavně pátrám po dochovaných vozech a torzech vozů.[/quote:9a90136065]
Velmi pozdě jsem našel tento příspěvek. Mám nějaké informace o vozech RAF a u dvou vozů jsem pomáhal s renovací. Rád se podělím.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10. 10. 2012 8:19:37
Dobrý den,
již několik let se zabývám osobou Františka Petráška, který před rokem 1918 vyráběl automobily v Trutnově. Má mi k tomu vyjít letos odborná studie. Je možné získat kontakt na pana Petráška, který je jeho příbuzným? Jinak zrovna zítra mám v muzeu v Trutnově přednášku o této osobě o automobilech Start, která začíná v pět odpoledne. Všechny Vás títmo srdečně zvu.
O. Vašata
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 3. 6. 2012 10:47:49
Teď mám už ověřeno, že se celkem dochovaly 3 KANY. Budou to nejspíš ty o kterých píšeme.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 30. 5. 2012 5:29:01
Jestli se nepletu, tak jeden Kan je v nějakém muzeu v Rakousku
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 5. 2012 6:31:23
Jeden Kan je ten co myslíš ty a pak je jeden v nějaké soukromé zbírce. Je plně zrenovovaný a funkční.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 25. 5. 2012 16:02:51
[quote:9c17389072="pozorovatel"][quote:9c17389072="feudal"]Já si dovolím do diskuse pro zpestření přihodit nějaký ten obrazový materiál a tím jsou dvě dobová fota vozu [b:9c17389072]Start B[/b:9c17389072] [i:9c17389072](1921)[/i:9c17389072] pana Formánka [i:9c17389072](jeskyňář, fotograf)[/i:9c17389072] pořízená ve Važci, v okolí Važecké jeskyně. Evidenční značka [b:9c17389072]P III-28[/b:9c17389072] byla registrována na jméno František Havránek, akademický malíř, Čelechovice, okres Prostějov :wink::D[/quote:9c17389072]
o tomhle automobilu bich lecos veděl
[/quote:9c17389072]
toto auto ma znami na slovensku ptal sem se ho odkud ho ma
koupil ho do pana Havranka z Vazce pred 15 lety kontakt na maitele: jkosik@selfnet.cz
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 25. 5. 2012 12:18:14
Ahoj. Startů je určitě několik. Já vím jen o Kanu v muzeu u Moučků. Který je ten druhý? V jakém je stavu? :D
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 24. 5. 2012 16:57:16
Kolik Startů a Kanů se dochovalo? já vím o dvou Kanech.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 21. 5. 2012 8:46:27
Jeden kompletní a po (snad) lehčí renovaci i pojízdný Start je na okr. TA. Naposledy údajně vyjel v pol. 70. let, a dnes je uskladněný.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 20. 5. 2012 18:35:17
toto auto start bylo padesát roku zazděno kdo hovyboural ven nevím ale vím kde je original dokumentace akupní smlouva zdvacátych let
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 24. 4. 2012 14:56:55
Dobrý den. Jistě se mnou budou všichni souhlasit, pokud nám o zobrazeném vozu řeknete něco blížšího. Předem díky :D
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 23. 4. 2012 20:32:04
[quote:59940823f7="feudal"]Já si dovolím do diskuse pro zpestření přihodit nějaký ten obrazový materiál a tím jsou dvě dobová fota vozu [b:59940823f7]Start B[/b:59940823f7] [i:59940823f7](1921)[/i:59940823f7] pana Formánka [i:59940823f7](jeskyňář, fotograf)[/i:59940823f7] pořízená ve Važci, v okolí Važecké jeskyně. Evidenční značka [b:59940823f7]P III-28[/b:59940823f7] byla registrována na jméno František Havránek, akademický malíř, Čelechovice, okres Prostějov :wink::D[/quote:59940823f7]
o tomhle automobilu bich lecos veděl
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 17. 4. 2012 13:12:39
Děkuji za toto skvělé téma. Přivítal bych nějaké foto dochovaného torza vozu. Mám pocit, že tyto vozy byly nejdříve vyráběny v Trutnově. Ale třeba se pletu. Já osobně se zase zabývám mimo jiné historií automobilů RAF. Snažím se posbírat vše, co po této automobilce zůstalo. Hlavně pátrám po dochovaných vozech a torzech vozů.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 4. 2012 19:33:41
Tak zjišťuji že pátráme ve stejných lokalitách :D, "barkasárnu" jsem si táké prohlédnul...jediná dostupná adresa...navíc naproti ve dvoře bloku byly od první republiky garáže a dílny dopravního podniku města Hradce, zřejmě současně se stavbou Novákových garáží a naproti přez ulici rovněž ve dvoře bývalo soukromé truhlářství, sklad a sušička dřeva, později tyto prostory byly znárodněny a začleňeny část pod Amátku...výrobu dřevěných nástrojů...a část pod výrobní družstvo Dřevotvar...výroba nábytku už si nevzpomenu na jméno původního majitele truhlářství, ale patřil mu celý blok domů od kina Central až k Petráškům...nejblíže ke kinu byly byty zaměstnanců a cca od třetiny výrobní prostory a dílny k výrobě nábytku.
Jen mně to tak napadlo, v souvislosti s Petráškem, jestli nespolupracovali na výrobě karosérií :D Ještě si možná vzpomenu na další detaily a souvislosti a budu informovat :wink: Ale základ obou firem je v Kuklenách v bývalém cukrovaru...tedy cuktovaru který fungoval před rokem 1900. Přeji hezký den a děkuji za podmětné příspěvky...
P.S. Když vydržíme v úsilí, třeba se nám podaří přesvědčit pana Tučka k oprášení historie obou firem :wink: :D S pozdravem Tomáš Dvořák
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 4. 2012 9:13:32
Zdravím! Před zhruba deseti léty jsem viděl u jednoho sběratele v Praze podvozek ze Startu D2. Motorek byl vzduchem chlazený boxer.... Bylo mi hned jasné, kde si konstruktér od "Starťáků" vzal mustr ;-). Nezvyklé k vidění bylo umístění vzduchem chlazeného boxeru v žebřinovém rámu.
|
Odstranit
|
|
Start
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 9. 4. 2012 7:00:33
Jako též bývalý hradečák,vím,že firmu v Kuklenách pan Petrášek převzal.Do kdy tam byli, nevím,zeptám se pana Petráška až k němu zase pojedu. Ale bezpečně vím, i z fotek,že další výroba probíhala tuším v Průmyslové ulici. Továrna stojí dodnes, dříve to byla tzv. "barkasárna" specializovaná na opravy vozů Barkas.jet vlastně za Novákovými garážemi 1. ulice doprava, směrěm k Labi. Po roce 90 rodina dostala továrnu v restitucích zpět, pan Petrášek mně ukazoval fotografie, jak to tam bylo vše poničené....No a prodali to několika firmám.Šestiválec znám taky pouze z obrázku,vyráběki však i vozidla na zakázku, třeba vůz s mahagonovou karoserií pro pana Urbana- majitele hotelu Grand. Jinak, pan Petrášek létá dodnes :D
|
Odstranit
|
|