Opravdu chtete smazat tento příspěvek?
Tatra 75 cabrio
Zpět
-
Příspěvky
|
Tatra 75
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 29. 11. 2015 10:51:31
Lišty na blatníku u prvních T 75 byly do roku 1935 provedeny tak,že do gumových lišt přibližně do tvaru dvou spojených gum. kedrú šíře 17mm byla vsazena uprostřed pochromovaná lišta šíře 7mm,která byla kotvena přes gumu a otvor v blatníku pod blatník.Na starých lištách jsem to měl kotveno dvojicí měděných drátu,které byly přiletovány a pod stupačkami se rozevřely.Pokud si všimnete na obrázku je guma chybně vsazena do hlinikové lišty.Já osobně to budu řešit nerezovou lištou do gumy
Miras
|
Odstranit
|
|
tatra 75
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 15. 2. 2012 12:26:48
moje prahy
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 1. 2. 2012 16:39:08
můžete se přijet podívat - adresu mám v profilu.
|
Odstranit
|
|
Diky
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 1. 2. 2012 12:09:25
Děkuji, mohu se ještě zeptat, jestli ta guma byla jen na ploše stupacky či se ohnula podle stupacky az na jeji okraj? Nemáte foto? Děkuji
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 1. 2. 2012 6:14:19
Přes převodovku byl ušitý kryt z koberce "bouclé". Tenkrát to byl obyč. koberec, dnes patří mezi nejdražší. Na stupačkách jsem měl původně hliníkové lišty s gumou (jelikož auto nejezdilo od cca roku 1950, předpokládám, že jsou původní). Jelikož se auta vyráběla dle přání zákazníka, je možné, že na jiných bylo něco jiného. Naše auto bylo vyrobeno na zakázku pro ředitelství Panství Hluboká.
|
Odstranit
|
|
Tatra 75 cabrio
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 29. 1. 2012 15:21:36
Obracím se na všechny fandy a experty na tatru 75. Mám dvě otazky. Jak bylo řešeno zakryti převodovky uvnitř? Jak byla řešeny stupacky? Byla to guma či listy? A jak? Nemáte fota popr. Dil k okoporovani? Děkuji za pomoc. Vladimir
|
Odstranit
|
|
|