Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 1. 2012 16:21:23
Také se přikláním k názoru že se montovaly oba druhy současně (možná od toho roku 1936). Mám r.v. 1937 a z výroby plné disky. Rovněž jsem viděl na továrních fotkách z spoustu T-57B s plnými disky.
Ty kopretiny jsou opravdu hezčí a proto je možná volilo více majitelů, ale jsou trochu náročnější na údržbu (mytí), ale to už dnes u veterána nehraje takovou roli.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 1. 2012 13:16:19
Dobrý den,
myslím, že oboje kola se na auta montovaly i současně ve stejné době, třeba u Pragovky Baby to bylo tak, že plné disky byly standard a "kopretiny" byly za příplatek. Takže si myslím, že tak nějak podobně to asi fungovalo i u Tatry :)
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 1. 2012 12:06:36
Dobrý den,
nelamte si nad tím hlavu, oni tam také dávali ve výrobě co měli po ruce a hlavně Tatře sluší oboje kola. Ještě k tomu počtu vozidel, ono to není jednoduché, neboť zejména na export byly také pod označením TATRA 57A ROADSTER, takže to prosím berte velmi orientačně.
Bartoň
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 1. 2012 6:47:03
Děkuji za informace.Já jsem z toho byl z počátku zmatený,na podvozku co mám na sporta mám plné disky a je z roku 37,a co mám ještě áčko ze 36 tak tam už jsou zmiňované ,,kopretiny" Je jasné že si tam dával v poválečných letech každý co chtěl.. děkuji za info!! :wink: :wink: :wink:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 1. 2012 23:36:06
Dobrý den,
vozidel TATRA 57 A sport bylo dle dostupných údajů vyrobeno cca něco přes 460 kusů, a to v provedení dvousedadlovém, tzv. 2 + 1 a čtyřsedadlovém. Některé podvozky však karosovaly jiné firmy. Dále byly první typy s dělenou stupačkou, těch bylo velmi málo a dále čtyřsedadlové, těch bylo také velmi malé množství.
Co se týče disků kol, tak vozidla vyrobená do roku 1936 včetně, mají mít plné disky a vozidla od roku 1937 mají tzv. kopretiny. Osobně se domnívám, že je to jedno, co tam dáte, hlavně mají mít rozměr 3,25 x 16.
Bartoň
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 1. 2012 6:13:12
Je mi to jasný ... ony jak jste napsal oboje jsou krásný , ale ty děravý možná budou víc na údržbu...
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 25. 1. 2012 19:10:47
V podstatě ano.Někdo je takový,že mu je jedno co tam má za díly,někdo musí mít origo.Podle mě ty kola z T57 čisté měly ty první typy A,takže asi také záleží na tom z jakého roku Tatra je...
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 25. 1. 2012 16:35:08
Takže se vlastně dá říci že si každý na auto dá co chce,co mu je milejší... děkuju za odpověď :wink:
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 25. 1. 2012 15:58:05
Po většinou mají Tatry 57A kola děravá.Oni ty kola obojí vypadají pěkně na těch autech.Teď záleží na tom,která si myslíte,že tam padnou více.
|
Odstranit
|
|
Tatra 57 A sport
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 23. 1. 2012 9:23:28
Dobrý den, mám jeden problém a to,že nevím jaké kola mám dát na Tatru 57 A sport.Když koukám po různých fotografiích tak vidím,že většina mají kola již novější – děravé,ale některé mají stejné jako 57 čistá – kola čisté obyčejné. A případně se chci zeptat kolik bylo zhruba vyobeno kusů ,,áčkovejch“ sportů. Děkuji mnohokrát :wink: :cry:
|
Odstranit
|
|