Opravdu chtete smazat tento příspěvek?
Barvit rám s príslušenstvím nebo bez ?
Zpět
-
Příspěvky
|
podvozek
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 12. 3. 2011 21:53:04
Péra sice jsou natřená, ale jen ty plochy co neběhají po sobě...
Samozřejmě se přetřená barva do třecí plochy ještě musí odstranit a mezi listy je grafitová vazelína.
Viděl jsem i nenatřená péra - jen lehce potřená vazelínou proti korozi, klidně to tak může být.
Já jsem je natřel hlavně proto, že evidentně natřená původně byla.
Používám i na spodek syntetiku - tlumex tehdy neměli :lol: .
Na ty kilometry co se s tím najezdí, navíc po normální silnici a většinou za pěkného počasí, to určitě stačí.
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 11. 3. 2011 6:36:38
Natíráíš barvou i listový péra?? Já uvažuju je že natřu jen grafitovou vazelínou. Co pioužíváš na spodek za barvu na štětec? Díky
|
Odstranit
|
|
podvozek
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 11. 3. 2011 6:01:34
Nejsem u auta z roku 1929 příznivcem ani komaxitu ani zinkování...
Rozhodně ale rozebrat co to jde, očistit (možno i s rozumem opískovat) a použít klasický nátěrový postup. Tedy barva základní a nejméně dvakrát vrchní. Spojovací materiál a možná i ty tyče lze sice pozinkovat, ale tehdy to nebylo běžné, proto doporučuji, pokud už to půjde do zinku, tak opět natřít. Základovka se dá koupit i na pozink a pak stejný postup jako výše. Po smontování je samozřejmě možné ještě vše opravit (strženou barvu na matkách atd). Je samozřejmě možné použít místo štětce stříkací pistoli. Ovšem u podvozku je důležitější, aby barva byla dokonale přilnutá a všude, což je pistolí za běžných podmínek obtížně splnitelné. Pokud preferujete dokonalý lesklý vzhled, pak je lepší mezi jednotlivými štětcem natíranými vrstvami vždy lehce přebrousit a poslední vrstvu vzít stříkací pistolí.
To co je na obrázku je děláno štětcem...
|
Odstranit
|
|
renovace 29
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10. 3. 2011 19:22:47
- taky tak- co se dá odšroubovat - to jem chromátoval, s tím pokovením táhel bych ale byl opatrný, nedělat z toho formuli, spíš bych se držel předlohy, u spojovacího mat. je to věc veskrze funkční - natírat matky, nebo i stříkat ev. demontáži moc neprospívá, u těch táhel, i když je to pod vozem, bych osobně dal přednost historické věrnosti
|
Odstranit
|
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 17. 1. 2011 15:24:41
Já jsem dával dohromady dvě auta (rv 1928 a 1930) protože rám a spol byl rezavej jak liška všechno jsem odšrouboval, všechny díly nechal opískovat a šrouby pozinkovat a držáky a tak nastříkat komaxitem a pak to zase složil dohromady. Táhla jsem opískoval a pozinkoval. Vypadá to super a je s tím potom nejmíň údržby a čištění ,když projedeš někde bahnem a tak. Možná bude někdo oponovat -že se to tak v originále nedělalo a tak - ale ono se taky tolik nejezdilo, nesvítilo, nesolilo atd :? Každý ať si to přebere.
|
Odstranit
|
|
Barvit rám s příslušenstvím nebo bez ?
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 17. 1. 2011 12:20:11
Mám Peugeota z r. 1929, který má nýtovaný rám a k němu šroubované díly - držáky předních blatníků, nášlapů atd.Barvit všechno sešroubované dohromady nebo všechno nabarvit zvlášť a pak sešroubovat ? Má dál mechanické brzdy s táhly z 6tky kulatiny a spousty různých táhlových převodů, které přímo vybízí k pokovení ( nikl, zinek) - ano nebo ne ?Co na to veteránisti ?
|
Odstranit
|
|
|