Karburátor Jikov

Zpět
  •  « 1 » »| 
    Příspěvky
    Elektrocentrála
    janko86 - 22. 11. 2019 12:30:21

    Dobry den
    Mam problem s elektrocentrálu CSBA6-3-400 (vojenská)
    Viete mi niekto pomoct. Nechce startovat.
    Karburátor z elektrocentrály
    edob - 9. 5. 2017 18:32:14

    Mám elektrocentrálu CSBA6-3-400 (vojenská). Je v nej podobný karburátor. Je problém ju naštartovať, musím dať trochu benzínu do valcov, potom chytí a beží, ale strašne dymí. Tiež sa nedá dať na voľnobeh, lebo zhasne. Vie niekto aké tam majú byť presné rozmery trysiek? Výkon centrály je 7,5 kW, objem motora, myslím, 400ccm (dvojvalec). Vie mi niekto poradiť ako na to?

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 26. 4. 2011 13:28:00

    pro M. Jedličku:
    ano, karburátor bych klidně prodal. Napište mi na e-mail a dohodnem se

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 3. 4. 2011 10:50:44

    Ahoj Michale,
    se stejným karburátorem jezdí můj Popular OHV.A spolehlivě, za 7 litrů.Tak ho do auta klidně použij. :)
    Karburátor
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 1. 4. 2011 10:29:46

    Pro [b:045b962b3f]nachlika[/b:045b962b3f].
    Pokud byste uvažoval o prodeji toho karburátoru, tak bych měl možná zájem. Jedlička
    Karburátor jikov
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 11. 10. 2010 7:39:43

    Ahoj!Ty problémy s dlouhým sacím potrubím jsou na dlouhou debatu.Máš skype?Moje mailová adresa:Kundrat.f@seznam.cz.Seřízení dvou karburátorů není zas tak složitá věc.Vyřídíme vše na skype nebo na mailu.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10. 10. 2010 18:54:36

    O jaké "nectnosti" by se mělo jednat ? Pořád mi připadá jednoduší dobře seřídit jeden karburátor, než seřizovat dva. Pokud nejsou nové a motor již má svoje nejlepší léta taky za sebou, je to dost problém. Na motorce nejezdím v mrazech, kde by asi to dlouhé sací potrubí mohlo dělat problém. U šestiválcových řadových motorů s jedním karburátorem je ta vzdálenost krajních válců taky dost dlouhá.
    Ještě jeden dotaz. Nevíte, proč jsou výfuková kolena u některých BMW a taky třeba Dněprů a Uralů propojena ? Vždyť jiné dvouválcové motorky to nemají.
    Karburátor jikov
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10. 10. 2010 9:24:16

    Ahoj!Nahradit dva karburátory jedním není dobré řešení.Prodlouží se sací potrubí a tím se projeví všechny necnosti známé u Tater řady 57 a dalších typů.BMW mělo u starších typů také jeden karburátor a později přešlo na karburátory dva.
    Karburátor jikov
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 7. 10. 2010 14:33:02

    V tomto případě se jedná o karburátor Jikov 26 LOH,který se používal jako náhrada karburátorů Amal u Aera 662.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 6. 10. 2010 19:14:19

    Tak jsem to přeměřil a vnitřní průměr karburátoru u příruby k sacímu potrubí je 26,5mm a vnitřní průměr u příruby k filtru sání je 21mm. Je tam taková vložka s náběhem, která zmenšuje průměr. Znovu jsem prohlédl celý karburátor a jiné označení tam opravdu není. Můj názor je, že je to na nějaký dvouválec tak 600ccm, ale co, to opravdu nevím.
    Karburátor jikov
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 5. 10. 2010 19:59:40

    Ahoj!Důležitý údaj u karburátoru je průměr připojovacího hrdla.Ten však neuvádíš.Dle průměru difuzoru se domnívám,že to bude 30 mm.Protože se jedná o levostranný karburátor,/plováková komora musí být vpředu/horizontální,bude označení Jikov 30 LOH.Průměr připojovacího hrdla musí souhlasit s průměrem sacího potrubí motoru.Karburátor tedy může být i pro motor menšího obsahu.Franta

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 10. 2010 18:39:09

    26,5mm je na litrový motor akorát, viz nejrůznější Populary a Tudory.....
    Karburátor Jikov
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 10. 2010 18:14:43

    Vážení kolegové, prosím o pomoc s identifikací tohoto karburátoru. Jedná se o Jikov, čísla jsem našel z boku za přírubou k sacímu potrubí. Na jedné straně je 62217 a na druhé 1 2150. Průměr difusoru je cca 26,5mm. Další nápis je MADE IN ČSR, takže je vyroben cca 1960 a níže. Podle mého názoru to je dost malý karburátor, aby mohl třeba pro litrový automobilový motor. Děkuji předem za pomoc





    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8. 10. 2010 20:14:25

    Díky za odpověď. Takže jsem nebyl daleko od pravdy - Aero 662, pokud mám správné informace, mělo obsah 662ccm nebo 750 ccm. Náhodná koupě v Kladně na burze, zajímavý kus. Někdy se vyplatí hrabat v bednách s "bordelem". Sháněl jsem karburátor, který by fungoval jako centrální karburátor u Urala 650 OHV místo těch dvou ruských. Chtěl jsem koupit z Trabanta a objevil jsem toto. Byl mu strašně podobný a já si to spletl. Až doma jsem zjistil, že to není z Trabanta.
 
Celkem inzerátů:
29004
Za posl.24 hodin:
61
 
Počet online uživatelů:
?
Podzimní Retro Garáž (aukce + burza veteránů) 23.11.2024 - 23.11.2024 Veterán jako investice? 23.11.2024 - 23.11.2024 Auto moto burza a bleší trhy Svitavy 01.12.2024 - 01.12.2024 Burza Nupaky 07.12.2024 - 07.12.2024 Přednáška Mýty ve světě veteránů 13.12.2024 - 13.12.2024 Chotusice - burza historických vozidel, dílů a starožitností 14.12.2024 - 14.12.2024 Auto moto burza a bleší trhy Svitavy 15.12.2024 - 15.12.2024 Vánoční svařáček v cabrio gallery 21.12.2024 - 21.12.2024 Vánoční projížďka 2024 pro otužilé youngtimeristy 24.12.2024 - 24.12.2024 Auto-moto-farmářské trhy Tuhaň u Semil 29.03.2025 - 29.03.2025 Prvomájová vyjížďka historických kol Nový Bor 01.05.2025 - 01.05.2025 Sváteční auto-moto-farmářské trhy Tuhaň u Semil 08.05.2025 - 08.05.2025 Křivonoska 2025 10.05.2025 - 10.05.2025 Sraz veteránů v kovozoo 2025 01.06.2025 - 01.06.2025 Veteránský okruh 2025 07.06.2025 - 07.06.2025 Jízda Jiřího Kristiána Lobkowicze 2025 28.06.2025 - 28.06.2025 IV. Veterán Tour 2025 06.09.2025 - 06.09.2025

iVeteran.cz