Opravdu chtete smazat tento příspěvek?
Dotazy k testaci vozidla bez dokladu
Zpět
-
Příspěvky
|
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 5. 10. 2010 18:45:40
Bylo to zde již několikrát probírané.
O "TOP" stavu se nikde nehovoří.
Shrnu to do pár bodů:
1)V příloze 6 Vyhl 356 je stanoveno:Podle mezinárodního technického kódu lze schválit jako historické vozidlo zachovalé mechanicky poháněné vozidlo, ......
2)Kodex FIVA definuje historické vozidlo jako mechanicky pohánené silnicní vozidlo, které je uchováváno a udržováno v historicky verném stavu....
3)kromě historické původnosti se kontroluje technický stav se zaměřením na:
a) u historických automobilů
1. přední a zadní nápravy,
2. funkčnosti řízení,
3. funkčnosti osvětlení,
4. funkčnosti brzd,
5. karoserie, rámu, upevnění motoru, stav výfukového potrubí a tlumičů,
6. upevnění sedaček,
7. průhlednosti předních a bočních oken v prostoru u řidiče,
8. opotřebení pneumatik,
9. funkčnosti bezpečnostních pásů, je-li jimi automobil vybaven,
b) u historických motocyklů
1. funkčnosti osvětlení,
2. rámu,
3. opotřebení pneumatik,
4. funkčnosti brzd,
5. funkčnosti tlumičů, je-li jimi motocykl vybaven.
O "TOP" stavu ani zmínka.....
Aby se zde zbytečně nerozpoutala válka na téma co je a není veterán, připomínám že jsem jen zrekapituloval zákonné podmínky pro testování HV. Neřeším jestli pro někoho je a nebo není Citron DéeSko z roku 74 veteránem.
|
Odstranit
|
|
Dotazy k testaci vozidla bez dokladů
admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 10. 2010 8:43:29
Zdravím vespolek ... Mám starší automobil Citroen DS z roku 1974 ke kterému nejsou žádné původní doklady. Přečetl jsem si celé fórum i podmínky testace vozidla pro získání veteránských RZ a měl bych k tomu pár dotazů:
Pro testaci musí být vozidlo v perfektním stavu. Ale mám shnilou podlahu a když jí opravím, tak nebude zespodu profilovaný plech, ale rovný plech. není v mých silách vytvořit podlahu dle originálu. Je toto na závadu?
Celkově i když je jinak vozidlo kompletní a nijak nepozměněné, tak samozřejmě chromování není 100% a stav čalounění taky ne. Když bude karoserie bez koroze s novým lakem, je reálné projít i s "běžně" opotřebeným chromováním a interiérem?
Pokud musí být vozidlo v TOP stavu, což asi není v mých finančních možnostech, je nějaké cesta jak to auto na jakékoliv značky dostat? Rád bych se někdy svezl, místo koukání na auto v garáži. :-(
Díky za případné rady od zkušenějších ...
|
Odstranit
|
|
|